הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המנתח הכללי של פלורידה לממשל ביידן: תפסיקו עם פסיכולוגיית הבדיקות לקורונה
ג'וזף לדאפו האשים את הממשלה הפדרלית בכך שהיא גרמה לאמריקנים לקבוע את חייהם סביב הבדיקות: "הגיע הזמן שאנשים יחיו". בכיר לבריאות הציבור: "זה הפוך לחלוטין"

המנתח הכללי של פלורידה, ג'וזף לדאפו, ממשיך לתקוף את הממשל האמריקני והתנהלותו אל מול מגפה הקורונה, בעודו טוען שהגיע הזמן "להירגע" עם "פסיכולוגיית הבדיקות" שאמריקנים רבים פיתחו לאורך השנתיים האחרונות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תור לבדיקות קורונה (צילום: איי.פי)

 

"אנחנו הולכים לעבוד כדי להירגע מהסוג הזה של פסיכולוגיית בדיקות, שהמנהיגות הפדרלית שלנו הצליחה להכניס, למרבה הצער, את רוב המדינה במהלך השנתיים האחרונות", אמר לדאפו במסיבת עיתונאים שנערכה ביום שני.

לדבריו, אנשים מתכננים וחיים את חייהם סביב הבדיקות, וטען כי "באמת הגיע הזמן שאנשים יחיו, יקבלו את ההחלטות שהם רוצים לגבי החיסון, ייהנו מהעובדה שלאנשים רבים יש חסינות טבעית".

המושל רון דה-סנטיס הודה באותה מסיבת עיתונאים כי פלורידה נאבקת במחסור בבדיקות, בזמן שאנשים מציפים את מוקדי הבדיקות במדינה, וטען כי לממשלה הפדרלית יש "שליטה מוחלטת" אל אספקת הערכות.

עוד הוסיף המושל שי לדאפו יפרסם בקרוב הנחיות בדיקות חדשות אשר מתמקדות בבדיקה "רק אם יש לך סיבה".

 

 

אשיש ג'ה, דיקן בית הספר לבריאות הציבור של אוניברסיטת בראון, התייחס להערות של המנתח הכללי וטען בציוץ כי הן "הפוכות לחלוטין".

"המנתח הכללי של פלורידה אומר שעלינו להפסיק עם הבדיקות ולחזור לחיינו. למעשה, עם בדיקות בכל מקום, אנחנו יכולים לשמור על זיהומים נמוכים ולחזור בבטחה לחיינו", אמר.

בשבוע שעבר, לדאפו שלח מכתב לשר הבריאות ושירותי האנוש, והאשים את ממשל ביידן ב"מניעה אקטיבית" של הפצת טיפולי נוגדנים חד שבטיים נגד וירוס הקורונה, מה שגורם ל"מחסור מיידי ומסכן חיים באפשרויות הטיפול". הוא טען כי המשרד הפחית את מספר הנוגדנים שהוקצו לפלורידה "ללא כל הודעה מוקדמת".

"ההשעיה הפתאומית של הפצת טיפולים על ידי נוגדנים חד שבטיים בפלורידה, מבטלת את היכולת של ספקי שירותי הבריאות להחליט על אפשרויות הטיפול הטובות ביותר עבור המטופלים שלהם במדינה הזו", כתב. "הדבר בולט במיוחד לאור העובדה שהממשל הפדרלי אסר למעשה על מדינות לרכוש את הנוגדנים החד שבטיים, ולשרת ישירות את האוכלוסיות שלהן".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE