הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נגמרו התירוצים: חמש יתרונות לאימון קפיצה בחבל
נכון, החורף כבר כאן ואין חשק לצאת מהבית, אך זה לא אומר שזה תירוץ מספיק טוב לוותר על אימון. במיוחד לכבוד הימים הקרים מצאנו את האימון המושלם, כזה שלא דורש ניסיון, הכנה, או יציאה מהבית- קפיצת חבל

אם גם לכם האפשרות לצאת מהבית נראית לכם לא סימפטית במיוחד לאור הקור והסגרירות, יש לנו עבורכם את האימון המושלם שתוכלו לבצע בבית. מדובר על קפיצה בחבל. נשמע פשוט? ובכן, אימון זה נחשב אירובי, והוא אפקטיבי במיוחד, שורף שומנים ומחטב, והוא כולל כמה יתרונות מהותיים נוספים. הנה חמישה מהם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעלה את הדופק ושורף קלוריות 

מה שקובע בקפיצת חבל זו האינטנסיביות, כלומר מספר תנועות פר דקה. כשמספר הקפיצות גבוה יותר, הדופק עולה והכושר ושריפת הקלוריות משתפרים באופן ניכר. כמו כן, ככל שהמשקל יותר גבוה, (אפילו אם מדובר בנעליים יחסית כבדות) כך ההוצאה הקלורית יותר גבוהה. 

שיפור סיבולת לב ריאה
מחקרים בדקו את ההשפעה המטבולית של אימוני חבל באמצעות בדיקת קצב הלב, סף חומצת חלב וצריכת חמצן מירבית. לפי המדדים נמצא כי מי שהתאמן בשיטת אימון זו חווה אימון עצים אינטנסיבי בדופק לב גבוה ושריפת קלוריות מוגברת. במילים אחרות, מדובר על אימון אפקטיבי במיוחד אשר תורם לשיפור סיבולת לב ריאה.  

זמין, זול ונגיש 

בחבל אפשר לקפוץ בכל מקום, בין אם נוסעים לחופשה, נמצאים אצל חבר או חברה, או החורף בחוץ משתולל. אימון זה לא דורש ניסיון, התארגנות מיוחדת, וכדומה. מדובר על כלי נגיש וזול, אשר כל אחד יכול לרכוש לעצמו, ולהתחיל להיכנס לכושר. 

עצימות גבוהה ופחות זמן אימון

כאשר אנו מתאמנים באינטנסיביות גבוהה בפעילות אירובית, אפשר להוריד את נפח האימון ביום או בשבוע. במובן הזה קפיצת חבל היא מושלמת כאשר 20 דקות אינטנסיביות שוות ערך ל-50 דקות של אימון רגיל. 

הפעלת מגוון רחב של שרירים

בקפיצה עצמה יש הפעלה של סיבים אנאירוביים ואילו בניתור יש הפעלה של שרירי הקרסול, התאומים, כפות רגליים ועוד, שרירים שחשוב מאוד לחזק. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE