הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגיע הזמן לקום מהספה: ארבעה טיפים לחזור לכושר
החורף מוציא לכם את כל החשק להתאמן? הסגרים פגעו לכם בשגרת האימונים? מתקשים לחזור לכושר? אל דאגה, באמצעות כמה צעדים פשוטים, יעילים וקלים ליישום, תוכלו לקום סוף-סוף מהספה ולהחזיר לשגרה את אימוני הכושר

אם עד לפני הקורונה הקפדתם ללכת לחדר הכושר כמה פעמים בשבוע, ועכשיו אתם מתעצלים לקום מהספה, תמשיכו לקרוא. ריכזנו בדיוק עבורכם כמה טיפים נהדרים וקלים שיעזרו לכם לחזור לכושר במהירות ובקלות. אז מה זה בדיוק כולל? הנה כל הפרטים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


1. הגדירו את תחזית 

בראש ובראשונה חשוב לזכור כי גישת הכל או כלום עלולה להכשיל די מהר, לרוב כי המטרות שלה פשוט לא הגיוניות וריאליות. כמו כן, הן עלולות להוביל לתחושת תסכול ובסופו של יום להפסקה של פעילות גופנית. לכן, לפני שאתם מנסים לרקום תוכנית פעולה חדשה, חשוב כי תגדירו לעצמכם יעדים סבירים והגיונים, כאלה שמתאימים לאורח החיים שלכם, למחויבויות, ולמצבכם הבריאותי והפיזי. 

2. תמצאו את הספורט שעושה לכם טוב

אם תבחרו בפעילות גופנית שקשה לכם לעשות או אתם לא אוהבים, סביר להניח שלא תצליחו להתמיד. לכן, אחד הטיפים החשובים ביותר שיעזרו לכם לקום מהספה הוא לבחור בפעילות גופנית שאתם נהנים לעשות. זה יכול להיות כל דבר, ספורט בקבוצה, ריקוד, שיעורי סטודיו ועוד. 

3. קבלו את עצמכם כבר עכשיו

אחד הדברים החשובים ביותר הוא לקבל את עצמכם כעת, כפי שאתם בדיוק, למרות שאתם רוצים להוריד כמה קילוגרמים במשקל. איך עושים זאת? הנה כמה טיפים קטנים.

- התחילו לעקוב ברשת החברתית אחר אנשים עם מבנה גוף דומה לשלכם, במקום כל מיני דוגמנים ודוגמניות, שחקני קולנוע וספורטאים, מה שעלול להוביל לייאוש או אי עשייה. 

- החמיאו לעצמכם בכל יום, כך תוכלו לחזק את דימוי הגוף שלכם, מה שיעזור לכם לרצות לפתח את עצמכם ואת הגוף.

- תפסיקו לבקר את עצמכם. במקום זאת, תחשבו על היתרונות הקיימים, מה האזורים החזקים אצלכם, ומה אתם אוהבים בעצמכם. 

ולבסוף, הכי חשוב להיות סבלני. רצוי לזכור כי תהליך של ירידה במשקל וחזרה לכושר לוקח זמן, סבלנות, כושר רצון, ואופטימיות. גם אם אתם לא רואים תוצאות בשבועות הראשונים, תזכרו כי אתם עדיין עושים טוב לעצמכם ולגוף שלכם. כל מה שצריך לעשות הוא פשוט להתמיד. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE