הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התבלין הכי בריא שיש: כל הסיבות להוסיף כורכום לתפריט
חצי כפית של כורכום בלבד יכולה לעשות פלאים ולהעניק לכם מגוון רחב של יתרונות בריאותיים. ריכזנו במיוחד עבורכם את הרשימה המלאה, וכמובן, כיצד ניתן לשלב את התבלין הסודי והמיוחד הזה בתפריט היומי שלכם

אין זה משנה מה התפריט שלכם, או אולי הדיאטה איתה אתם הולכים כבר חודשים ארוכים, כך או אחרת, מומלץ שתכניסו לתפריט היומי שלכם תבלין אחד סודי ומיוחד במינו, הכורכום. וכן, אנחנו מדברים על בסיס יומי. מחקרים אשר נעשו בתחום ובדקו את התבלין לעומק ואת היתרונות הבריאותיים שלו גילו לא מעט דברים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


באמצעות תופסת של כפית וחצי בלבד של כורכום ביום לתפריט שלכם תוכלו לזכות בכמה יתרונות משמעותיים במיוחד. ראשית, אחד החשובים שבהם הוא ירידה בהיקף המותניים. אך יש עוד: 

1. מווסת את הרעב

כורכום מוביל לירידה ברמות הורמון הרעב, מה שתורם לאכילה פחותה יותר. האדיפונקטין הינו הורמון המיוצר ברקמת השומן. ככל שרקמת השומן פוחתת, כך רמתו עולה, ולפיכך  עלייה בו מבטאת ירידה במשקל.

2. מצמצם את כמות תאי השומן

הכורכום מפחית מיכולת רקמת השומן לייצר כלי דם חדשים, ובכך הוא למעשה מקטין את השכפול של תאי השומן ואת הצטברות השומן בגוף.

3.  מגביר רגישות לאינסולין בדם

נמצא כי הכורכום מגביר את הרגישות לאינסולין בדם ובכך תורם לתהליך הירידה במשקל. החדשות הטובות הן כי תהליך זה מתרחש תוך מספר שבועות של צריכה יומית של כורכום. 

את הכורכום ניתן להוסיף למרקים ותבשילים שונים. כמו כן אפשר לשלב אותו גם במשקאות כדי להגביר את צריכתו. טיפ קטן נוסף לסיום, פלפל שחור מגביר את הספיגה של הכורכום, לכן מומלץ לצרוך את השניים יחד. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE