הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'ניסיתי להגן על עצמי מהקורונה': האמא דחפה את בנה בן ה-13 לתוך תא המטען בדרך לאתר הבדיקות בשל חשש מהידבקות
מקרה מוזר מאוד אירע בטקסס כאשר אם ומורה בתיכון הסיעה את בנה להיבדק לנגיף ובשל החשש כי הוא חולה החליטה להכניסו לתא המטען של הרכב. החלטה זו כפי שנראה עתה עלולה לעלות לה ביוקר

אם מטקסס עומדת בפני כתב אישום פלילי לאחר שתחבה את בנה בן ה-13 בתא המטען של מכוניתה - מכיוון שהוא נבדק כחיובי ל-COVID-19 והיא לא רצתה להיחשף למחלה, כך אמרו הרשויות.

על פי החשד, שרה בים, בת ה-41, אספה את בנה ולקחה אותו למרכז בדיקות קורונה ביוסטון ב-3 בינואר, כך לפי רשת החדשות המקומית KPRC. אך מתברר כי לא היתה זו הסעה 'נורמלית'.

בשלב מסוים, לאחר שהאם הגיעה למרכז הבדיקות, עדים החלו לדווח כי שמעו רעשים המגיעים מחלקו האחורי של רכבה של בים בזמן שהיא עצרה במרכז הבדיקות באצטדיון קן פרידג'ון.

בווין גורדון, מנהל שירותי הבריאות באתר, ביקש מהאם לפתוח את תא המטען - ושם מצא את הנער המתבגר שוכב בפנים, לפי מסמכי התביעה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בים, שעבדה כמורה במחוז בית הספר העצמאי Cypress-Fairbanks מאז 2011, הסבירה שהיא מנסה לשמור על בנה מבודד.

"(האם) הצהירה שהיא הכניסה (בנה) לתוך תא המטען כדי למנוע ממנה להיחשף ל-COVID אפשרי בזמן שהסיעה (אותו) לאצטדיון לבדיקות נוספות", נכתב בתיק.

גורדון אמר לבים שהיא ובנה לא ייבדקו עד שהנער יוצא מתא המטען ויושב במושב האחורי של המכונית.

לאחר מכן הוא התקשר למשטרה.

צילומי מעקב מאתר הבדיקה הראו את האם פותחת את דלת תא המטען ואת בנה מטפס החוצה. משטרת Cypress Fairbanks ISD מסרה כי הוצא צו מעצר נגד בים ביום שישי באשמת סיכון ילדים.

בים עבדה כאמור לאחרונה כמורה בתיכון והיא עתה הוצאה לחופשה מנהלית בלא תאריך סופי.

 

97% לא
3% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE