הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משק בית בריא ואקולוגי: חמישה טיפים חשובים
מחזור, קומפוסט, שמנים אתריים, צמחים בייתים, ועוד, הם רק חלק מהטיפים לחיים בריאים, נינוחים וטובים יותר. ריכזנו עבורכם כמה טיפים פשוטים וקלים ליישום, שיהפכו את משק הבית שלכם אקולוגי, ירוק, בריא ונעים יותר

רבים מאיתנו משקיעים לא באמת בתזונה ופעילות גופנית, ללא כל ספק, מדובר בהשקעה חשובה וחיובית במיוחד. אך מה לגבי הבית שלנו? בו אנו חיים, אליו אנו חוזרים בסוף יום עבודה ארוך, האם אנו משקיעים גם בו? ובכן, מסתבר כי מרבית האנשים לא ממש. אך אל דאגה, בדיוק בשביל זה אנו כאן. הנה חמישה טיפים למשק בית בריא ואקולוגי יותר, שישפיע גם על חייכם האישיים לטובה:

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מיחזור

שינויים במשק הבית, ובסביבה הקרובה שלנו, משפיעים גם עלינו בסופו של יום. כאשר אכפת לנו יותר מהסביבה, אכפת לנו יותר מעצמנו. לכן, אם נקפיד על סביבה פחות מזהמת ויותר ירוקה, כך גם נהיה בריאים יותר, ננשום אוויר טהור וטוב יותר, נשתה מים נקיים יותר, וכך הלאה. כיום, ניתן למצוא לא מעט שיטות מחזור פשוטות וקלות שניתן להכניס לשגרת היום.

שמנים אתריים

באמצעות מתכונים פשוטים וקלים במיוחד תוכלו לרקוח מגוון תכשירים טבעיים שיעזרו לכם להתגבר על תופעות שונות כגון העייפות, שיעולים, שרירים כואבים, כאבי ראש, כאבי אוזניים ועוד. ניתן למצוא עשרות אם לא מאות מתכונים שונים ברשת, ולהכין בבית. רק אל תשכחו להשתמש בשמן בסיס, כאשר המומלץ ביותר הוא שמן שקדים. 

קומפוסט

מחזור פסולת אורגנית הינו תהליך חשוב, מהותי, וקל ליישום. כל מה שצריך לעשות הוא להפריד בין פסולת רטובה, לבין פסולת יבשה. כך תוכלו להקטין את כמות האנרגיה הכרוכה בהובלה והטמנה של פסולת ובכך להפחית גזי חממה רעילים אשר נפלטים מדי יום. 

עברו לחומרי ניקוי אקולוגיים

בחומרי הניקוי שרובנו קונים ישנה כמות גבוהה במיוחד של כימיקלים שונים, מה שבסופו של דבר משפיע עלינו ועל הבריאות שלנו. נכון, הריח נעים וטוב, אך הוא מבוסס כאמור, על חומרים מזיקים. לכן, רצוי לעבור לחומרי ניקוי אקולוגיים, ללא כימיקלים, רבים מהם אמנם נטולי ריח, אך הם הרבה יותר ירוקים ובריאים עבורנו. 

צמחי בית

מעבר לאלמנט האסתטי והנעים של צמחי בית, קיים יתרון מהותי וחשוב במיוחד בצמחים, והוא טיהור האוויר בבית. במילים אחרות, טיהור האוויר שאנו נושמים. מחקרים רבים אשר נעשו בתחום חשפו כי בחלל הבית נפלטים לא מעט רעלנים ממקורות שונים כגון חומרי ניקוי, קירות הבית, ועוד. הוסיפו קיסוס הדרה, סנסיווריה, או אלוורה, על מנת לשפר את איכות האוויר בביתכם. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE