הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גרג אבוט פתח באופן רשמי את מסע הבחירות לקדנציה שלישית
לקראת תום הכהונה השנייה שלו, מושל טקסס הודיע כי הוא ינסה לזכות שוב באמון הציבור, ועל פי הסקרים הסיכויים שלו לנצח הם גבוהים. "ביחד, נבטיח את עתידה של טקסס"

מושל טקסס, גרג אבוט, פתח באופן רשמי את מסע הבחירות שלו, כאשר במהלך אירוע במקלן הוא הכריז כי הוא יתמודד לקדנציה שלישית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גרג אבוט פתח את מסע הבחירות שלו (צילום: מתוך הטוויטר של אבוט)

 

"היום אני מכריז רשמית שאני מתמודד לבחירה מחדש כמושל שלכם במדינת טקסס", כתב לאחר האירוע בחשבון הטוויטר שלו. "ביחד, נבטיח את עתידה של טקסס".

מוקדם יותר, אבוט – תומך בולט של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, ומי שמקדם ללא הרף את בניית החומה לאורך הגבול בין ארצות הברית למקסיקו – אמר לקהל במחוז הידלגו שהמדינה ממשיכה להתמיד ולהתקדם תחת הנהגתו, זאת על אף הקשיים האחרונים.

"למרות האתגרים חסרי התקדים איתם התמודדנו, טקסס התמידה. כעת, יותר עסקים עוברים לכאן, ויותר טקסנים עובדים כאן מאי פעם", אמר המושל הרפובליקני.

אבוט הדגיש כי הוא קיים את הבטחות הקמפיינים הקודמים, כולל ציון של אחת ספציפית לעמק ריו גרנדה. "לפני שהייתי מושל, לדרום טקסס לא היה מרכז טראומה. הבטחתי לכם שתקבלו כזה, ועכשיו לעמק ריו גרנדה יש אחד, ממש כאן במחוז הידלגו".

על פי הסקרים, סיכוייו של אבוט לזכות בקנדציה שלישית הם מאוד גבוהים, על אף שרפובליקנים אחרים העמידו את עצמם במרוץ – כולל ראש המפלגה הרפובליקנית לשעבר אלן ווסט, סנאטור המדינה לשעבר דון האפינס, עורך הדין הפלילי פול בלו, ובעל העסק דני הריסון.

 

 

בצד הדמוקרטי, הסנאטור והמועמד לנשיאות לשעבר נטו או'רורק, הודיע בחודש נובמבר שהוא ינסה לקבל את אמון הציבור כדי לזכות בתפקיד המושל. גם עיתונאית הרדיו הציבורי, ג'וי דיאז, הכריזה על ריצה.

ברקע המאבק בקורונה, אבוט הוא מתנגד נחרץ לכל החובות הפדרליות שהטיל ממשל ביידן, ופעם אחר פעם הוא מדינתו מובילה תביעות נגד מנדטים שונים. בתחילת החודש, בית המשפט בטקסס חסם את חובת המסכות לילדים מעל גיל שנתיים.

בשבוע שעבר, אבוט שוחח עם חברי המשמר הלאומי במדינתו, ואמר להם שהם יכולים להתעלם מחובת החיסונים של הפנטגון, וטען בפניהם כי הנשיא ג'ו ביידן "הוא לא המפקד העליון שלכם".

"אלא אם כן הנשיא ביידן יהפוך את המשמר הלאומי של טקסס לפדרלי, בהתאם כותרת 10 של החוק האמריקני, הוא לא המפקד העליון שלכם לפי החוקות הפדרליות או המדינתיות שלנו", אמר אבוט במכתב לסגן הגנרל של המשמר הלאומי, טרייסי נוריס. "וכל עוד אני המפקד העליון שלכם, לא אסבול מאמצים לכפות על קבלת חיסון נגד הקורונה".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE