הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זוג מפלורידה חטף ועינה גבר במשך שלושה ימים: "נכבל ונאלץ לשתות אקונומיקה"
הרשויות עוד לא הבינו כיצד השניים קשורים לקורבן, אך על פי התביעה הם החזיקו את הגבר בשבי ודרשו ממנו להודות כי הוא ניהל רומן עם האישה

גבר מפלורידה נחטף, נאזק ועונה במשך שלושה ימים על ידי שני אנשים – שניסו לאלץ אותו להודות בבגידה, כך מסרו הרשויות, שטענו כי לא ברור כיצד השניים קשורים לקרובן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הזוג החשוד בחטיפה

 

מארי דורסיינוויל בת ה-51 ואוסקיוס דורסיינוויל בן ה-56, עומדים כעת בפני אישומים בגין טיפה וניסיון רצח, לאחר שהכריחו את האיש לשתות אקונומיקה ואיימו עליו שאם ילך לשירותים – הוא יצטרך לאכול את הצואה שלו או שהוא ימות.

על פי התביעה, בחודש דצמבר מארי פגשה את הקורבן וביקשה ממנו שיסיעה אותה לדירתה. לכאורה, היא הזמינה את האיש לעלות לביתה, אלא שהוא סרב בעודו מדגיש שהיא ואוסקיוס נשואים. על פי המשטרה, מארי אמרה לקורבן כי בעלה נמצא בהאיטי, ובכך הצליחה לשכנע אותו.

בזמן שהקורבן ישב על הספה, על פי החשד אוקסיוס נכנס לדירה עם אקדח, והחל לאיים עליו, וכבל את ידיו ורגליו בעזרת מיתרים. אז, השניים אילצו אותו להקליט הצהרה בה הוא מודה כי הוא ניהל רומן עם מארי.

כמו כן, הם אמרו לבן הערובה שלהם כי אם הוא ילך לשירותים, הם יכריחו אותו לאכול את הצואה – ואם יסרב, הם יירו בו. כך נמסר מהמשטרה.

ביומו השני של השבי, הוצע לקורבן לאכול אך הוא סירב – מחשש שהוא יצטרך ללכת לשירותים. החשודים הוסיפו שרשראות על גופו כדי לוודא שהוא כבול, ודרשו 50,000 דולר במזומן ואת מכוניתו בתמורה לשחרורו.

ביום השלישי, השוטרים אמרו כי החוטפים אילצו את קורבן להתקלח באיומי אקדח, ואז לנסוע איתם במכוניתו למקום שבו הם ישחררו אותו. רגע לפני שנתנו לו ללכת, הזוג אילץ אותו לשתות אקונומיקה ורום תוצרת האיטי, מה שגרם לקורבן להתעלף.

כאשר הוא התעורר, כעבור חצי שעה, הוא הזעיק עזרה. כוחות משטרה החלו לחקור ובמהרה מצאו את הזוג, עצרו אותם – והם הודו בפשע.

30% לא
70% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE