הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד מזעזע: צעירה הכניסה את התינוק שלה לשקית אשפה – וזרקה אותו לפח
שש שעות לאחר האירוע, שלושה אנשים שעברו במקום שמעו בכי, ומצאו את הילוד בתוך המכולה. בת ה-18 טענה בפני המשטרה שלא ידעה שהיא בהיריון, וכאשר ילדה השליכה אותו לאשפה

סרטון מזעזע ממצלמות אבטחה תפס צעירה בת 18 זורקת את התינוק שלה שרק נולד לפח האשפה בניו מקסיקו – ומספר שעות לאחר מכן הוא נמצא בחיים על ידי שלושה אנשים שעברו במקום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיעוד ממצלמות האבטחה 

 

אלכסיס אווילה נראית בתיעוד מגיעה לפח האשפה ברחוב נורת' ת'ורפ בהובס בסביבות השעה 2:00 בצהריים ביום שישי, מוציאה שקית אשפה שחורה מהמכונית שלה ומשליכה אותה למכולה.

שש שעות לאחר מכן, שלושה אנשים הגיעו למקום וחיטטו בפח האשפה. הם זיהו שקית שחורה ובפנים תזוזה כלשהי, וכאשר הביטו פנימה הם מצאו את התינוק. אחת הנשים עטפה במהירות את הרך הנולד ולקחה אותו למשאית, ואחד הגברים התקשר מיד לרשויות.

הגבר שמצא את התינוק סיפק למשטרה שהוא, חברתו וחבר נוסף נכנסו אל הפח כאשר חשבו ששמעו בכי. לדבריו, הוא מצא את התינוק עם חבל הטבור עדיין מחובר לגופו – והתקשר מייד למשטרה.

בהודעת המשטרה על האירוע נמסר: "עם ההגעה של השוטרים, הם הגישו סיוע לילד שזה עתה נולד, והתינוק הועבר לבית חולים מקומי. לאחר מכן, הוא הועבר לבית החולים לובוק להמשך טיפול במחלקת ילדים". עוד נמסר כי התינוק במצב יציב.

גורמי אכיפת החוק פתחו בחקירה, והצליחו להשיג את צילומי המעקב, ובהמשך איתרו את רכבה של אווילה.

 

 

המשטרה הגיעה לביתה של אווילה, שם הוריה פתחו את הדלת – ואמרו לכוחות כי היא ישנה ושבשבוע האחרון היא סבלה מכאבי בטן, מה שמנע ממנה להגיע לבית הספר ולעבודה.

הצעירה נלקחה לתחנת המשטרה, שם היא סיפרה כי היא סבלה מכאבי בטן ואף ביקרה אצל הרופא ב-6 בינואר, שסיפר לה את הבשורה כי היא בהיריון. לדבריה היא ילדה במפתיע בשירותי ביתה, ובבהלה היא חתכה את חבל הטבור, עטפה את התינוק במגבת והכניסה אותו לשקית אשפה, ונסעה – והודתה כי זרקה אותו לפח.

השוטרים סיפרו כי אווילה התייחסה לתינוק כ"זה" לאורך החקירה. "כשנשאלה מה היא חושבת שיקרה בסופו של דבר לתינוק על ידי הנחתו בשקית ניילון והשלכתו לפח, אלכסיס שמרה על שתיקה ולא יכלה לענות. סימן שהיא הייתה מודעת היטב לכך שהתינוק היה מוצא את מותו כתוצאה מכך", כתבה המשטרה במסמכי האישום.

אמה של אלכסיס, מרתה אווילה, אמרה למשטרה שהיא לא ידעה על ההיריון של בתה. "היא הכחישה שיש לה כל ידע מוקדם על ההיריון של אלכסיס, והצהירה שהיא רק שמה לב שהיא עלתה במשקל לאחרונה, אבל חשבה שזה כלום", נמסר.

אלכסיס אמרה כי היא בטוחה שהאב הוא החבר שלה לשעבר, איתו יצאה כשנה וחצי לפני שהקשר הסתיים באוגוסט. אמה של אווילה אמרה למשטרה שבן הזוג לשעבר לא הוקשה יותר להיות בביתה, לאחר שלטענתה הוא היכה אותה.

אווילה מואשמת כעת בניסיון רצח, והיא צפויה לעמוד לדין בבית המשפט המחוזי של מחוז ליאה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE