הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: שתי נשים נעצרו והואשמו בגין השלכת נצנצים לעבר גבר
השתיים הגיעו בשעת לילה מאוחרת לביתו של הקורבן, ובמסגרת ויכוח איתו הן החלו לזרוק לעברו מספר מכלים של נצנצים, פרצו לדירתו ושברו את החלון

משטרת קלירווטר שבפלורידה עצרה שתי נשים שמואשמות כי פרצו לדירתו של גבר בשעת לילה מאוחרת, החלו לריב איתו והשליכו לעברו נצנצים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נעצרו לאחר שפרצו לדירה של גבר והשליכו עליו נצנצים (צילום: משטרת קלירווטר)

 

על פי המשטרה התקרית אירעה מעט לפני השעה 3:00 לפנות בוקר ביום שני, כאשר שרה פרנקס בת ה-29 וקייטלין אודונובן בת ה-27 הופיעו בדירתו של הגבר בקלירווטר שבאזור מפרץ טמפה.

לפי תצהיר המעצר שלהן, שתי הנשים החלו להתווכח עם הגבר, בעודו עומד במרפסת המגודרת שלו הממוקמת בקומת קרקע של בניין דירות. אז, הן השליכו לעברו מיכל נצנצים, ופגעו בראשו ובפלג גופו העליון.

אז, על פי החשד, פרנקס קפצה מעל הגדר אל המרפסת, שם היא השליכה לעברו עוד מכלים של נצנצים. בינתיים, אודונובן הגיעה אל דלת הכניסה של הדירה, ופרנקס, שהייתה בתוך הבית, פתחה לה את הדלת כדי להכניסה פנימה.

מהמשטרה נמסר כי לאחר מכן הנשים השליכו עוד נצנצים על הקורבן. לפני שהשתיים שעזבו את דירתו, פרנקס בעטה בחלון הדירה עד שנשבר. אז הן נכנסו לרכבן ונמלטו מהמקום.

הגבר התלונן למשטרה, וכשעה לאחר מכן החוקרים איתרו את המכונית, וזיהו בתוכה נצנצים. השוטרים ראו אז את פרנקס צועדת באזור, לובשת את אותם בגדים שלבשה בזמן האירוע, כפי שהגבר תיאר בפניהם.

הכוחות עצרו מיד את שתי הנשים והאשימו אותן בעבירה פלילית של תקיפה ופגיעה. פרנקס הואשמה גם בעבירת עוון, על כך שבעטה בחלון הדירה ושברה אותו.

השתיים נלקחו לכלא במחוז פינלס, וכל אחת עצורה תחת ערבות של 75,000 דולר. בינתיים, פרנקס שוחררה, ואודונובן נשארה מאחורי סורג ובריח.

 

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE