הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ חוזה כי הנציגה הרפובליקנית הצעירה עשויה להיות הנשיאה ב-2028
באירוע לגיוס תרומות עבור המפלגה, שנערך באתר הנופש שלו, הנשיא לשעבר שיבח את אליס סטפניק וחזה עבורה עתיד מזהיר: "הגיעה לוושינגטון כאישה צעירה ויפה, ופתאום הפכה לספינת טילים"

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הרעיף שבחים על הנציגה אליס סטפניק, המייצגת את ניו יורק בבית הנבחרים, במהלך גיוס תרומות שנערך ביום שלישי בפלורידה, ואמר כי הנציגה עשויה לנצח במרוץ לנשיאות ב-2028.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דונלד טראמפ ואליס סטפניק 

 

במהלך הערב, טראמפ עזר לגייס 3.2 מיליון דולר עבור הרפובליקנית – שהיא האישה הצעירה ביותר בתולדות ארצות הברית שנבחרה לקונגרס. הכסף נועד גם עבור ועדת הפעולה הפוליטית שלו ומועמדים אחרים של המפלגה, זאת באירוע שנערך באתר הנופש שלו במאר א-לאגו שבפאלם ביץ'.

"אני רוצה לברך את אליס על הצלחתה. בחיי, היא מתקדמת מהר. זה אומר שבקצה הזה, היא תהיה נשיאה בעוד 6 שנים", אמר הנשיא לשעבר על סטפניק בת ה-37, אשר עומדת בראשת הוועידה הרפובליקנית של בית הנבחרים.

"היא תמיד הייתה חברה, ואנשים תמיד אומרים שהיא מתקדמת כלפי מעלה. היא הולכת לוושינגטון כאישה צעירה ויפה, ופתאום היא הופכת לספינת טילים, היא הבוסית. היא הייתה מנהלת מעולה, מנהלת חזקה".

הנשיא לשעבר בן ה-75 המשיך לרמוז על כך שהוא עשוי להתמודד שוב על כסאו בבית הלבן, כאשר הקהל קרא "עוד ארבע שנים" ו-"2024".

לאחר שטראמפ וסטפניק דיברו עם כ-200 המשתתפים בערב הגיוס, כאשר כל אחד שילם 1,000 דולר, הם ערכו סעודה ב"חדר הלבן והזהב" של אתר הנופש עם כ-30 אנשים חשובים, שכל אחד מהם שילם עד 25,000 דולר לכרטיס.

 

בית הנופש של טראמפ בפאלם ביץ' (צילום: Getty Images)

 

סטפניק הודתה לג'רי קאסר, יו"ר המפלגה השמרנית של ניו יורק, וציינה שהיא והנשיא לשעבר נהנו שניהם מתמיכה מוקדמת של המפלגה שלו בפריימריז הראשון שלהם. כך לפי קאסר, שהיה נוכח באירוע.

"אליס התקשה אלי ואמרה שהיא רוצה אותי שם, 'אתה יו"ר המפלגה במדינה שלי'", אמר קאסר ל'ניו יורק פוסט' על ביקורו הראשון באתר הנופש של טראמפ.

"הקהל היה ממש ניו יורקי. טראמפ אולי נמצא בפלורידה, אבל הוא ניו יורקי. הוא דיבר על הצרות הנובעות מהכלכלה", המשיך קאסר. "זה היה אירוע נהדר, אשתי ואני נהנינו מאוד. שמחתי לראות אותו ולתקשר עם הקהל".

בין המשתתפים באירוע, על פי מקורות, היו תומס דאמברה, מנכ"ל חברת תרופות באזור אלבני, ג'ון הנדריקסון – בעל הקרקע בפארק אדירונדק ובעל אורוות הסוסים של סרטוגה ספרינגס, ואדוארד פוי ג'וניור, מסעדן נחשב.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE