הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הכל מתחיל ומסתיים בכלי נשק": שיעור הרציחות במיאמי צנח ב-16% בשנה שעברה
בזמן שערים כגון פילדלפיה ושיקגו רשמו את השנה הקטלנית ביותר מזה עשורים רבים, נתונים רשמיים שפורסמו השבוע מעידים על כך ששיעור הרציחות במיאמי-דייד ירד באופן משמעותי

בניגוד לרוב הערים הגדולות בארצות הברית, שיעור הרציחות במחוז מיאמי-דייד שבדרום פלורידה ירד בשנה שעברה, כך עולה מדו"ח רשמי שפורסם השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: משטרת מיאמי-דייד)

 

הדו"ח, שפורסם ע"י משרד חוקר מקרי המוות במחוז המאוכלס ביותר בפלורידה, חשף כי בשנה שעברה נרשמו 249 מקרי רצח במיאמי-דייד. מדובר בירידה של 16.4% בהשוואה לשנת 2020, במהלכה דווח על 208 רציחות במחוז.

"חייבים להבין את ההקשר, בפילדלפיה דווח על יותר מ-500 מקרי רצח ובשיקגו נרשמו יותר מ-800 רציחות במהלך שנה שעברה, הנתון הגבוה ביותר מאז 1996", מסביר אלכס פיקרו, מרצה לקרימינולוגיה באוניברסיטת מיאמי.

לדבריו של פיקרו, אחד הגורמים העיקריים לירידה במספר הרציחות בשנה שעברה הוא מבצע "חום קיצי" שמשטרת מיאמי-דייד ניהלה החל מחודש יוני האחרון. מטרת המבצע, כפי שהוגדרה במהלך הקיץ, הייתה לעצור עבריינים אלימים ולהחרים כלי נשק. המבצע הסתיים באופן מוצלח למדי עם יותר מ-3,300 עצורים ו-1,200 כלי נשק שהוחרמו.

"הכל מתחיל ומסתיים באקדחים ורובים, שכן הם כלי נשק קטלניים יותר מסכינים או אגרופים", סיכם פיקרו, שהוסיף כי מתוך 249 רציחות בשנה שעברה, אקדחים ורובים היו מעורבים ב-202.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE