הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בת 73 הביאה בראוניז למשחק קלפים במתנ"ס – ולא ידעה כי הם מכילים קנאביס
המשטרה קיבלה דיווח בשבוע שעבר על "הרעלות אפשריות" בקרב מספר אזרחים ותיקים, לאחר שאחת המשתתפות לקחה עוגיות שבנה, מורה למוזיקה בבית ספר יסודי, הכין עם חמאת THC

קבוצה של אזרחים ותיקים בדקוטה הדרומית צרכו ללא ידיעתם עוגיות קנאביס שהובאו ככיבוד למשחק קלפים במרכז קהילתי על ידי אחת המשתתפות, אישה בת 73, שלא הייתה מודעת לכך שבנה הכין את המאפים עם חמאת THC.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המרכז הקהילתי בתבור (צילום: גוגל מפס)

 

על פי התצהיר שהוגש לבית המשפט, ביום שלישי שעבר המשטרה קיבלה מספר קריאות שדיווחו על "הרעלות אפשריות" אצל מספר אנשים שהיו "במרכז הקהילתי תבור למשחק קלפים". תבור היא עיירה הנמצאת כ-130 קילומטרים דרום-מערב למפלי סו, והיא מונה 423 תושבים.

"חקירת האירוע הביאה אותי להאמין שהחולים היו כולם תחת השפעת THC, בעקבות עוגיות בראוניז שהובאו למרכז הקהילתי על ידי איירין קורנדה", דיווח סגן השריף, ג'ואל נוימן.

זוג שבילה במשחק הקלפים השבועי של יום שלישי, אמר למשטרה כי "לאחר שכמה אנשים שאכלו את הבראוניז", כולל השניים, נודע להם שהבן של קורנדה הביא מוצרים לבית עם מריחואנה".

במהלך חקירת המשטרה, קורנדה אמרה כי הבן שלה מייקל, בן ה-46, "אפה בראוניז, והיא לקחה אותם למשחק הקליפ של המרכז הקהילתי", מבלי לדעת שהעוגיות מכילות THC, החומר הפסיכואקטיבי בקנאביס. קורנדה "נתנה לשריף ברצון את יתרת הבראוניז במיכל פלסטיק", דיווח סגן השריף.

קורנדה הבן, שהוא מורה למוזיקה בבית ספר יסודי, סיפר לשוטרים שהוא הכין את העוגיות בסיר עם חמאת THC, שהביא איתו מביקור בקולורדו. לאחר אפיית הבראוניז, לדברי מייקל, הוא "הלך לישון ואמו לקחה ללא ידיעה את העוגיות".

קורנדה נעצר בגין החזקת סם, עבירה פלילית עם עונש מאסר מקסימלי של חמש שנים מאחורי סורג ובריח, וקנס של עד 10,000 דולר. הוא שוחרר בערבות של 3,000 דולר, והוא יופיע בבית המשפט ב-25 בינואר לדיון בעניינו.

 

 

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE