הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג׳יימי לין מגיבה להאשמות: ״הייתי צריכה להתרחק, אבל תמיד תמכתי בבריטני״
אחותה של בריטני ספירס קיבלה לאחרונה גל של האשמות על כך שלא תמכה באחותה לאורך כל אותן שנים שהייתה תחת המשמורת של אביה. כעת, החליטה ג׳יימי להבין לראשונה, ולהסביר מה בדיוק קרה שם, לפחות מהצד שלה

לקראת יציאת ספר הזיכרונות שלה, ממש לקראת סוף החודש, החליטה אחותה של בריטני, ג׳יימי לין, לשבור שתיקה, ולהגיב לראשונה באופן רשמי להאשמות נגדה, כי לא תמכה ועזרה לאחותה לאורך כל אותן שנים שהייתה תחת המשמורת של אביהן המשותף. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חדי העין, ומי שעוקב אחר בריטני ברשתות החברתיות, שמו לב כי בשבוע שעבר, אף החליטה בריטני להסיר עוקב מאחותה. מהלך דרמטי לכל הדעות בעידן הרשתות החברתיות. ״ניסיתי לעזור, תמכתי ואהבתי את בריטני כל הזמן. לכן כל טענה אחרת היא פשוט מגוחכת״, אומרת ג׳יימי.

״היה לי מאוד חשוב להפריד את עצמי מכל המצב הזה, בשביל להתמקד במשפחה שלי, שבניתי והיא כל כך חשובה לי. לכן, להציב גבולות היה נראה לי כמו הדבר הכי נכון לעשות עבורי ועבור בעלי והילדות שלי״, הוסיפה. לג׳יימי שתי בנות, מאדי בת ה-13 ואיווי בת ה-3. 

עוד סיפרה כי עבדה מאוד קשה על מנת לבסס את החיים שלה ולבנות את המשפחה שתמיד חלמה עליה. כזכור, כאשר עברה בריטני התמוטטות פומבית ומתוקשרת, מה שהוביל לתחילתה של המשמורת של אביה, הביאה לעולם אחותה את בתה הבכורה. ״אני יודעת שאחותי עברה תקופה קשה, אבל אני הייתי בסך הכל ילדה. אמא טריה״, היא מסבירה.

בנתיים, נראה כי משפחת ספירס נותרה מפוצלת לאחר סיום המשמורת של אביה של בריטני עליה. כזכור הזמרת האשימה את אביה בהתעללות, ואת שאר בני המשפחה שלה בהעדר תמיכה ועזרה לאורך כל אותן שנים.



95% לא
5% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE