הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הליקובקטר: כך תטפלו בחיידק הנפוץ בדרך טבעית וללא אנטיביוטיקה
מחקרים בתחום מראים כי חצי מהאוכלוסיה יסבלו מתופעה זו לפחות פעם בחיים. אז מהו בדיוק החיידק הזה? ובעיקר, כיצד ניתן לטפל בשורש הבעיה, בצורה טבעית ובריאה

הטיפול הקונבנציונלי עבור הליקובקטר הוא נטילת אנטיביוטיקה (בדרך כלל שלוש סוגים שונים בו זמנית). אך למעשה, אותו טיפול בדרך כלל אינו פותר את הבעיה מהשורש, אלא מבטל את הסימפטומים. למעשה, מדובר על סוג חיידק אשר גורם לזיהום באזור הקיבה, וגורם לכיבים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בניגוד לחיידקים אחרים, הליקובקטר מצליח לשרוד בסביבה החומצית של הקיבה, והוא אפילו מייצר חומר מיוחד הסותר את אותה חומציות. הוא עושה זאת באמצעות הצמדות לרירית הקיבה ופגיעה בה. התוצאה היא דלקת שקשה לטפל בה בדרך כלל. 

עבור רבים, הליקובקטר גורם גם לצרבת, דלקות, ריפלוקס, אנמיה, כאבי ראש, ועוד. בנוסף, מחקרים חדשים מצאו קשר ישיר בין דיכאון לבין הימצאות החיידק. כאמור, הטיפול הקונבנציונלי הוא באמצעות אנטיביוטיקה. אך זהו טיפול נקודתי בלבד, כזה שלא מטפל בבעיה מהשורש שלה. 

הטיפול המלא: רפואה משלימה

המטרה העיקרית של טיפול מסוג זה היא לעקור את הבעיה מהשורש ולהוביל לסילוק מוחלט של החיידק מהגוף. טיפול כזה יכלול קודם כל שינויים מהותיים באורח החיים ובתזונה בפרט, לצד שילוב של צמחי מרפא ופורמולות ייחודיות. כך ניתן לא רק להיפטר מהבעיה, אלא גם לשקם את רירית הקיבה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE