הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג׳ייק ג׳ילנהול מספר על הפגישה הראשונה עם בראד פיט: ״היה לנו חיבור נהדר״
השחקן ההוליוודי נזכר במפגש הראשון עם בראד פיט, שהיה, לדבריו, מביך בהתחלה, אך די מהר השניים שקעו לשיחה עמוקה וגילו כי יש ביניהם כימיה די טובה. ״הוא היה מאוד חביב ומלא בביטחון עצמי״, סיפר ג'ילנהול

 ג׳ייק ג׳ילנהול גילה אל מעט נוסטלגיה בראיון האחרון שלו, כאשר נזכר בפגישה הראשונה שלו עם השחקן בראד פיט. ״זה היה בתקופה שהוא היה נשוי לג'ניפר אניסטון, שעבדתי לצידה הרבה באותם זמנים. אני זוכר את המפגש הראשון, הייתי די לחוץ, הושטתי לו את היד ללחיצה, ובטעות פגעתי בדלת״, סיפר השחקן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״אבל בראד הגיב בשעשוע ומיד גרם לי להרגיש בסדר. המבוכה חלפה די מהר, ומיד התחלנו לדבר ושקענו לשיחה עמוקה ונהדרת״, הוסיף וסיפר. עוד סיפר ג׳ילנהול כי באותה תקופה הצטלם לסרט יחד עם אשתו של פיט, ג׳ניפר אניסטון, והשניים צילמו סצנות אינטימיות במיוחד.

״זה היה עינוי בשבילי. אבל זה היה חלק מהתפקיד וחלק מהקריירה שלי. סצנות אהבה, בסופו של דבר, הן מביכות. בעיקר בגלל שבזמן הצילום, נמצאים איתך בחדר בערך שלושים אנשים. זה לא מגניב במיוחד, וזה בעיקר מרגיש מכני, כאילו אתה עושה כוריאוגרפיה למצלמה״, סיפר. 

כזכור, לאחרונה חשף ג׳ילנהול כי היה מאוהב בג׳ניפר אניסטון באותה התקופה, מה שהקשה עליו במיוחד את עבודת המשחק לצידה. ״הייתי אז בן 22 סך הכל, והיה לי קראש די רציני על ג׳ניפר. זה היה מצד אחד מקסים ומרגש, ומצד שני די סיוט״, סיכם. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE