הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניקול קידמן יוצאת מאזור הנוחות: ״הזוג ריקרדו״
בסרט החדש בכיכובה קידמן מגלמת את הקומיקאית המיתולוגית לוסיל בול. נראה כי עבור השחקנית, שרגילה להיכנס לנעליים של דמויות דרמטיות וטרגיות, מדובר על אתגר של ממש, אותו היא לא רק מצליחה לצלוח, אלא גם לנצח ובגדול

לוסיל בול הייתה אחת הקומיקאיות המצליחות והאהובות בתעשייה, כאשר מיליוני צופים נהגו לחכות לראות אותה על המסך הקטן. כעת, לאחר לא מעט שנים, מגיע העיבוד הקולנועי לחייה, סרט דרמה ביוגרפי אמריקאי בבימוי של היוצר אהרון סורקין, אשר באופן מפתיע, ואף אמיץ, בחר בניקול קידמן לתפקיד הראשי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע, קידמן היא לא בדיוק שחקנית קומית. להפך, קידמן נוטה לשחק דמויות טרגיות, דרמטיות. לכן, מדובר על הפתעה מוחלטת, ויציאה די דרמטית של השחקנית מאזור הנוחות שלה. לצידה של קידמן, מופיע השחקן זוכה האוסקר חוויאר בארדם, אשר מגלם את בן זוגה. 

בין השניים ישנה כימיה ואינטימיות כמוהן לא נראה על המסך כבר זמן רב. מה שמצליח להבהיר היטב את סיפור האהבה האמיתי שהתרחש בן בול לבין האהוב שלה, אשר לפי הדיווחים, בין השניים הייתה תשוקה ואהבה גדולות מהחיים. עד שהסיפור הסתבך, כמובן.

״הזוג ריקרדו״ עוסק בעיקר במערכת היחסים בין השניים, אך לא רק. גם בהריונה של בול, ובשמועות על בגידה מצד בעלה. בנוסף, העלילה מתעכבת מעט גם על הכישלון ההתחלתי של הקומיקאית, עד שהצליחה לחתום על החוזה הענק שהוביל לפריצה הגדולה שלה. 

אפשר לומר כי בסופו של יום, מדובר בעיקר על סיפור אהבה בלתי נשכח של שתי דמויות צבעוניות, חזקות, אמיצות. כאמור, קידמן מצליחה להיכנס לנעליים של בול בצורה די משכנעת ומרשימה, ולגלם תפקיד קומי-דרמטי בצורה מוצלחת, וזה לכשעצמו שווה צפייה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE