הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר 18 שנים יחד: סיימון קאוול ובת זוגו התארסו
סיימון קאוול כרע לאחרונה ברך והציע נישואים לבת זוגו בשנים האחרונות, לורן סילברמן. ההצעה המרגשת נערכה במקום בו נפגשו לראשונה, בברבדוס. לפי הדיווחים, סילברמן התרגשה מאוד, הייתה מופתעת, וכמובן, מיד אמרה ״איי דו״

לאחר כמעט שני עשורים יחד, סיימון קאוול כרע ברך והציע נישואים לבת זוגו ואם ילדיו, לורן סילברמן. ההצעה התקיימה במסגרת חופשה משפחתית, ובזמן שהשניים יצאו לטיול רומנטי על חוף הים. כאמור, לשניים שני ילדים משותפים, אריק בן השבע, ואדם בן ה-16. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקורב לזוג אישר כי השניים מאושרים עד הגג. ״הם ביחד כבר המון שנים, ולכן זו הפתעה מרגשת במיוחד עבור המשפחה והחברים״, סיפר. כזכור, הרומן בין השניים התחיל אי שם בשנת 2004, כאשר סילברמן הייתה נשואה לחברו הטוב של סיימון, איש הנדל״ן, אנדרו סילברמן, להם יש גם בן משותף, אדם. 

השניים מקפידים לשמור על פרטיות, ולא מרבים להופיע יחד בציבור או בהשקות ואירועים נוצצים. כזכור, לאחרונה דיבר סיימון, שלא כהרגלו, על בת זוגו ואמר כי היא עבורו קרקע יציבה. ״לורן היא הסלע שלי. העולם שלי. היא תמיד שם בשבילי. מתמודדת יחד איתי״. 

ככל הנראה, התכוון סיימון, בין היתר, לתקופה בו שבר את גבו (באוגוסט של השנה הקודמת) לאחר שנפל במהלך רכיבה על אופניים חשמליות, מה שהוביל אותו להיות מאושפז חודשים ארוכים, לעבור ניתוח בן חמש שעות, ולעבור תקופת שיקום ארוכה ומורכבת. 



6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE