הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כחודש לפני רצח גבי פטיטו: המשטרה "התנהלה באופן שגוי" במהלך מפגש עם בני הזוג
דו"ח שפורסם השבוע חושף פרטים חדשים על המפגש של שוטרים בעיר מואב ביוטה עם בני הזוג גבי פטיטו ובריאן לונדרי. שבועות ספורים לאחר המפגש הגורלי, גופתה של פטיטו אותרה בוויומינג ואילו גופתו של לונדרי נמצאה בשמורת טבע בפלורידה

שוטרים בדרום-מזרח יוטה ביצעו "מספר טעויות אנוש לא מכוונות" כאשר עיכבו לחקירה את גבריאל "גבי" פטיטו ובן זוגה כחודש ימים לפני שהצעירה מניו יורק נרצחה, כך עולה מדו"ח חדש שפורסם אתמול (רביעי).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גבי פטיטו ובריאן לונדרי במהלך המפגש עם השוטרים ביוטה (צילום: משטרת מואב)

 

הדו"ח פורסם ע"י המשטרה בעיר מואב שביוטה, שם פטיטו ובן זוגה בריאן לונדרי עוכבו לחקירה ב-12 באוגוסט. השניים עוכבו לחקירה לאחר שנסעו במהירות מופרזת, ולונדרי סיפר שהם החלו להתווכח לאחר שהוא נכנס למכונית עם נעליים שהתלכלכו בבוץ. בסופו של דבר השוטרים קבעו שפטיטו הייתה זו שתקפה את לונדרי, והם איפשרו לבני הזוג לעזוב את המקום מבלי שאיש נעצר.

המפגש תועד במצלמות הגוף של השוטרים, ופורסם ימים ספורים לאחר שפטיטו הוכרזה כנעדרת ע"י בני משפחתה. בעקבות הפרסום, רבים ביקרו את התנהלות המשטרה ותהו האם ניתן היה לסייע לפטיטו.

"האם גבי הייתה בחיים היום לו השוטרים היו מטפלים באופן אחר? בלתי אפשרי לענות על השאלה הזו למרות שזו התשובה שכולם רוצים לשמוע", נכתב בדו"ח, "אבל האמת היא שאף אחד לא יכול לענות על השאלה הזאת".

 

הנרצחת, גבריאל "גבי" פטיטו, לצד בן זוגה בריאן לונדרי החשוד ברצח (צילום מתוך אינסטגרם)

 

החוק ביוטה מחייב לעצור חשודים בתקיפת בן או בת הזוג, אך בסופו של דבר השוטרים החליטו שלא לעצור את פטיטו: "השוטרים בשטח קבעו שלא מדובר בהתנהגות אלימה, אלא תקרית חריגה שנוצרה כתוצאה ממשבר רגשי. אחד השוטרים אף התנגד לעצור אותה בטענה שלונדרי יהיה זה שישלם את הערבות לשחרר אותה, ובכך 'ישלוט' בה עוד יותר", נכתב בדו"ח.

כזכור, הפרשה הטרגית החלה בחופשת 'קוסט טו קוסט' של בני הזוג, בה הם נסעו ברחבי ארה"ב ברכב מסחרי. קרובי משפחתה של פטיטו סיפרו שהיו עמה בקשר עד סוף חודש אוגוסט, בעת שהיא ולונדרי ביקרו בפארק הלאומי גרנד טיטון (Grand Teton National Park) בצפון-מערב מדינת ויומינג, לא רחוק מהפארק הלאומי ילוסטון.

 

 

כחודש לאחר המפגש עם השוטרים ביוטה, ב-19 בספטמבר, גופתה של פטיטו אותרה באזור הפארק הלאומי. כשבוע לאחר מכן פורסם דו"ח הנתיחה שלאחר המוות שקבע שפטיטו מתה כתוצאה מחניקה. בנוסף, הנתיחה חשפה שפטיטו מתה לפחות 3 שבועות לפני שגופתה אותרה בחודש שעבר (בין ה-21 ל-28 באוגוסט).

לאורך הפרשה בריאן לונדרי היה החשוד היחיד - תחילה בהיעלמותה של פטיטו ובהמשך ברציחתה - וב-20 באוקטובר גופתו אותרו בפלורידה לאחר ששם קץ לחייו.

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE