הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניקולס זייף את מותו כדי למנוע את העמדתו לדין: הידבקות בקורונה הובילה למעצרו בסקוטלנד
רשויות החוק בסקוטלנד עצרו אזרח אמריקאי המבוקש לחקירה בלפחות שלוש מדינות שונות, כשנתיים לאחר שזייף את מותו וברח מארה"ב. "אם הוא לא היה נדבק בקורונה סביר להניח שלא היינו מוצאים אותו", אמרו במשרד התביעה המקומי ביוטה

תושב רוד איילנד שזייף את מותו כדי לחמוק מהעמדתו לדין בגין תקיפה מינית, אותר השבוע בבית חולים בסקוטלנד, שם אושפז בעקבות הידבקות בנגיף הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניקולס רוסי, שנעצר בסקוטלנד ויוסגר לארה"ב בקרוב

 

ניקולס רוסי - שמוכר גם במספר שמות בדויים, לרבות ניקולס אלהוורדיאן וארתור נייט - היה מבוקש לחקירה בעקבות שתי תקיפות מיניות, אחת ביוטה בשנת 2008 והשנייה באוהיו בשנת 2018.

לפי הודעת משרד התביעה במחוז יוטה, רוסי "ברח מארצות הברית כדי לחמוק מהעמדה לדין" ואף זייף מותו "על מנת שחוקרי המשטרה במדינה שלנו ובמדינות נוספות יפסיקו לחפש אחריו".

כאמור, רוסי נעצר לאחר שנזקק לטיפול רפואי בעקבות הידבקות בקורונה: "אם הוא לא היה נדבק בקורונה סביר להניח שלא היינו מוצאים אותו", אמר דיוויד ליבט, התובע הראשי במחוז יוטה, "אנשים אולי לא יודעים איפה אתה נמצא, אבל בגלל שיש רשתות חברתיות העולם הפך לקטן יותר. אם אתה מנסה לחמוק מהרשויות, עדיף להישאר בבית כי אם תצא מישהו יצלם או יזהה אותך".

 

 

בפברואר 2020 דווח כי רוסי הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן מסוג לימפומה שאינה הודג'קין, אולם כעת הרשויות יודעות לומר שהוא ברח מארצות הברית ועבר להתגורר בסקוטלנד.

"מר רוסי חי בסקוטלנד תחת מספר שמות בדויים", אמרו במשרד התביעה והוסיפו, "הוא נעצר ע"י רשויות החוק במדינה ואנחנו עובדים כעת מול השותפים שלנו, הן בארצות הברית והן בזירה הבינלאומית, על מנת שהוא יוסגר בחזרה ליוטה".

ג'פרי פיין, עורך דין שייצג את רוסי כאשר הואשם בעבירות מין ברוד איילנד לפני ארבע שנים, התראיין לרשת אן. בי. סי. וסיפר שלא האמין לכך שרוסי מת ב-2020: "אני לא אשקר, ישר חשבתי שזה קצת חשוד, כלומר הנסיבות שבהן הוא הלך לעולמו. אבל מצד שני, אני קיבלתי את מה שנאמר לי ע"י אשתו כי לא רציתי להעליב אותה ולהגיד לה שהוא לא מת. אבל לאורך השנים הייתה לי הרגשה שמשהו לא הגיוני קרה שם".

 

דיוויד ליבט, התובע הראשי במחוז יוטה (צילום: AP)

 

בשנת 2008 רוסי הורשע בשתי עבירות מין חמורות בעקבות תקיפה מינית שאירעה במכללה שבה למד בזמנו. האישומים הנוספים עלו כעבור עשור, כאשר ראיות מזירת האונס באוהיו הוכנסו למאגר דנ"א ארצי. בין היתר, רוסי נחשד במעורבות בעבירות מין שאירעו ברוד איילנד וביוטה.

74% לא
26% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE