הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התפתחות משמעותית בחקירת הצתת הניידת מחוץ לבית כנסת בפלורידה
רשויות החוק בעיר לודרהיל הודיעו במהלך הלילה על מעצרו של בריאן בוקייג' בן ה-21 בחשד שהצית ניידת משטרה מחוץ לבית הכנסת 'אינבררי' בעיר. לא ברור אם הוא קשור גם להשחתה שדווחה במקום מוקדם יותר השבוע

צעיר בן 21 נעצר אמש (חמישי) בחשד למעורבות בהצתת ניידת מחוץ לבית כנסת בדרום פלורידה, כך נמסר במהלך הלילה מרשויות החוק בדרום פלורידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד שנעצר, בריאן בוקייג' בן ה-21, על רקע הניידת שהצית (צילום: משטרת לודרהיל)

 

כזכור, דקות ספורות לפני חצות (בלילה שבין רביעי לחמישי) התקבלו דיווחים על ניידת שעולה באש מחוץ לבית הכנסת 'אינבררי' (Inverrary) ברח' 44 בלודרהיל, כ-40 ק"מ צפונית למרכז העיר מיאמי. 

בשעות הלילה המאוחרות של יום חמישי משטרת לודרהיל הודיעה שעצרה את החשוד בהצתה, בריאן בוקייג' בן ה-21. ביהמ"ש דחה את האפשרות שישוחרר בערבות, ועל כן הצעיר נותר במעצר.

לדבריו של סגן מייק סנטיאגו מהמשטרה המקומית, מוקדם יותר השבוע דווח על השחתה בבית הכנסת, ועל כן הוחלט להציב ניידת ישנה מחוץ למקום כגורם מרתיע: "בשלב זה טרם נמצאו ראיות המצביעות על קשר בין שני האירועים - הוונדליזם וההצתה - אך החקירה נמשכת והבלשים שלנו ממשיכים לבדוק את כל הכיוונים האפשריים", הוא אמר.

במשטרה לא יודעים לומר בוודאות האם בוקייג' קשור גם להשחתה, אך כן נמסר שהוא חשוד בהצתה נוספת, שאירעה בנורת' לודרדייל בחודש שעבר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE