הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
CNN הסוף? צניחה של 90% ברייטינג, ומבול של פרשיות פדופילה, הטרדות מיניות ועבירות אתיקה מצד בכירי הרשת
לאחר שצמד מפיקים של הרשת נחקרו בחשד לעבירות פדופיליה, עוד מגיש בכיר פוטר לאחר שהפר את הקוד העיתונאי וסייע לאחיו בניסיון להימנע מחקירה על הטרדות מיניות, מגיש נוסף הטריד מינית ברמן, ובמקביל נגמר (נכון לעת עתה) עידן טראמפ - רשת החדשות השמאלית עומדת בפני התפוררות מוחלטת - והנתונים לא משקרים

הרייטינג של CNN צנח ב-90 אחוזים, הן בסך הכל, והן בדמוגרפיה הכל כך חשובה בעיני המפרסמים של גילאי ה-20 עד ה-50.

רשת החדשות בכבלים בראשות ג'ף צוקר הגיעה לממוצע עלוב של 548,000 צופים בלבד במהלך השבוע של ה-3 בינואר - ירידה משמעותית מכמעט 2.7 מיליון צופים באותו שבוע ב-2021, לפי דירוג נילסן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


CNN נגועה במפל של שערוריות מתוקשרות, בעיקר פיטוריו של כוכב הפריים-טיים שלה, כריס קואומו, לאחר שהתגלה שסייע בחשאי להגנת אחיו הבכור, מושל ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו, שנאבק בפרשיות על רקע מיני שהביאו להתפטרותו.

אך גם כוכב אחר של הערוץ נגוע עתה בסקנדל משמעותי. זהו דון למון חביב הליברלים.

למון, התמודד עם שערוריית אתיקה משל עצמו.

אושיית הפריים טיים ספג ביקורת על כך שסיקר את משפטו של ג'סי סמולט שביים 'תקיפה גזענית' של תומכי טראמפ. ובסוף נמצא אשם ב'עדות שקר' והונאת המשטרה.

לאחרונה שחקן סדרת הפשע "האימפריה" העיד במשפט שמגיש הפריים-טיים למון הודיע ​​לו באמצעות הודעת טקסט שמשטרת שיקגו לא מאמינה שהוא קורבן של מתקפה הומופובית גזענית.

במקביל למון נתבע גם על ידי ברמן מההמפטונס שטוען שהמגיש, שפשף את איברי המין שלו ואז דחף את אצבעותיו בפניו ב-2018. למון הכחיש את ההאשמות של הברמן.

 

קואומו מימין, למון משמאל

 

לפי נילסן, CNN נאבקה לתפוס צופים במהלך הפריים-טיים, בין 8 ל-23:00, ורשמה ירידה של 83% משנה לשנה. היו לה 4.2 מיליון צופי פריים טיים בסך הכל במהלך השבוע הראשון של 2021 ורק 705,000 בשבוע שעבר.

CNN רשמה ירידה משנה לשנה של 80 אחוז מסך הקהל שלה.

היא גם איבדה 89 אחוז מהצופים בפריים-טיים בקרב הנתח הדמוגרפי העיקרי שלה ו-91 אחוז מהצופים בגילאי 18 עד 49.

במקביל צמד מפיקים בכירים של תכניות ברשת נאשמו באחרונה בפדופיליה - דבר שגם הוא לא מוסיף לאמון.

 

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE