הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נטפליקס מעלה מחירים בארצות הברית וקנדה
מניות שירות הסטרימינג הפופולרי זינקו לאחר שהודיעה על מספר שינויים בתמחור עבור המנויים, שנעים בין דולר אחד ל-2 דולרים. "מחויבים לספק חוויה טובה יותר"

נטפליקס הודיעה כי היא מעלה את המחירים למנויים שבארצות הברית ובקנדה, כאשר החבילה הפופולרית תעלה מ-13.99 דולר לחודש ל-15.49 דולר בארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נטפליקס מעלה מחירים (צילום: Shutterstock)

 

המנוי הבסיסי ביותר יעלה בדולר אחד ל-9.99 דולר בחודש, ואילו מנוי הפרמיום יקפוץ בשני דולרים, מ-17.99 דולר ל-19.99 דולר. מחירים אלו מתייחסים לארצות הברית. בקנדה, מחיר המנוי הבסיסי לא ישתנה. עם זאת, התוכנית הסטנדרטית עלתה מ-14.99 דולר קנדי ל-16.49.

בעקבות ההכרזה על השינוי במחירים, מניית נטפליקס זינקה והגיעה עד ל-538 דולר, עד שנסגרה ב-525.69 דולר, כאשר מדובר בעלייה של אחוז.

עליות המחירים של נטפליקס הן הראשונות בצפון אמריקה מאז אוקטובר 2020. הן נכנסו לתוקף עבור כל המנויים החדשים, ויוכנסו בהדרגה עבור המנויים הנוכחיים בשבועות הקרובים.

עם 214 מיליון מנויים ברחבי העולם, נטפליקס נותרה המובילה בתחום הסטרימינג, וההיקף הזה נותן לה את הלגיטימציה לשנות את הסכום עליו ישלמו הצופים.

דובר נטפליקס אמר בנוגע להעלאת המחירים כי "אנחנו מבינים שלאנשים יש יותר אפשרויות בידוריות מאי פעם, ואנחנו מחויבים לספק חוויה טובה עוד יותר למנויים שלנו. אנו מעדכנים את המחירים שלנו כדי שנוכל להמשיך ולהציע מגוון רחב של אפשרויות בילוי איכותיות. כמו תמיד, אנחנו מציעים מגוון תוכניות כדי שהמנויים יוכלו לבחור מחיר שמתאים לתקציב שלהם".

קנדה היא המנוע הפיננסי המרכזי עבור החברה, למרות שהצמיחה שם השתטחה לאחרונה והבסיס של 74 מיליון הלקוחות שלה הוא רק שליש מהסך הכול.

שירות הסטרימינג הפופולרי נמצאת בתזרים מזומנים חיובי והיא אינה צריכה ללוות כספים על מנת לממן את הפעילות שלו, אך היא מסתמכת על עליית המחירים כדי לממן את ההוצאות האדירות שלה על תכנות.

בראשית 2021, החברה מסרה כי היא צפויה להוציא 17 מיליארד דולר על תוכן מקורי ונרכש. היא טרם פרסמה נתונים לשנה הנוכחית, אך המנכ"לים ריד הייסטינגס וטד סרנדוס אמרו לאחרונה מספר פעמים שהם מתכננים להגדיל את ההוצאות שלהם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE