הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נזירות הקנאביס" משבחות את המחקר המראה כי מריחואנה יכולה לסייע לטיפול בקורונה
ארגון 'אחיות העמק', אשר מייצר מוצרי בריאות הוליסטיים מ-CBD, הריעו על פרסום הממצאים של אוניברסיטת אורגון המוכיח כי לתרכובות הקנאביס "יש פוטנציאל למנוע ולטפל בזיהומים"

קבוצת נזירות, אשר מכנות את עצמן "נזירות הקנאביס", פרסמו הצהרה בו הן מריעות למחקר שמצא כי מריחואנה עשויה לסייע במניעת זיהומים כתוצאה מהקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נזירות הקנאביס (צילום: רויטרס)

 

"אנחנו, באופן טבעי, מרוצות מכך שהמדע מדביק אחר החוכמה העתיקה", אמר האחות קייט מ'אחיות העמק'.

בשבוע שעבר, מחקר שבוצע באוניברסיטת אורגון סטייט מצא ששתי תרכובות במריחואנה עשויות להיקשר לחלבון הנמצא בנגיף הקורונה, ובכך למנוע את כניסתו לתאים בריאים.

"זו התקדמות נפלאה, שהקהילה המדעית אומרת 'אנחנו מודעים לכך שיש תרכובות בקנאביס שיכולות למנוע זיהום'. אז עכשיו, אנחנו יכולים פשוט להמשיך וללמוד את המינון", אמרה האחות קייט. "זו התקדמות. נראה שהקורונה עזרה לסיים את הדיון בכך".

ד"ר ריצ'רד ואן ברימן, ממרכז החדשנות הגלובלי של קנבוס באוניברסיטת אורגון סטייס, אמר ששתי התרכובות – חומצות קנאביגרוליות וחומצות קנבידיוליות, יכולות לסייע במניעה ובטיפול בקורונה. "הם אינם חומרים מבוקרים כמו ה-THC, המרכיב הפסיכואקטיבי במריחואנה, ויש להם פרופיל בטיחותי טוב עבור בני אדם", אמר.

 

נזירות הקנאביס (צילום: רויטרס)

 

האחות קייט, ששמה המלא הוא כריסטין מיוזן, הקימה את הארגון הפמיניסטי שבסיסו במחוז מרסד שבצפון קליפורניה, והוא אינו מזוהה עם הכנסייה הקתולית. הארגון מגדל עציצי קנאביס, ובהם הוא משתמש כדי ליצור מוצרי בריאות הוליסטיים., כמו משחות CBD, תמיסות וסבונים. הן משתמשות בזן מריחואנה שמבטל את ה-THC, אך עדיין מכיל CBD, והוא ידוע כחיוני לטיפול בכמעט כל מחלה, מאפילפסיה ועד סרטן או התמכרות.

הארגון התחיל עם 12 מפעלים, וצמח להכנסות שנתיות של יותר ממיליון דולר לפני המגפה. "יצרנו משהו שהוא לא דתי, אבל הוא רוחני – והוא מאוד אקו-פמיניסטי באופיו", אמרה. "אף אחת מאיתנו לא קשורה לאף דת ספציפית. דתות מוכרות מילים – אבל אנחנו רוצות לעשות הרבה יותר מזה".

ד"ר ואן ברימן אמר כי עדיין נדרש מחקר נוסף, אך הביע אופטימיות כי הממצאים שמצא מראים כי ניתן להשתמש בחומצות מהקנבוס לטיפול ולמניעה בנגיף. "ניתן ליטול תרכובות אלו דרך הפה, ויש להן היסטוריה ארוכה של שימוש בטוח. יש להם פוטנציאל למנוע, כמו גם לטפל בזיהומים כתוצאה מהקורונה".

 

האחות קייט, מייסד הארגון (צילום: רויטרס)

 

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE