הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר 18 שנות זוגיות: ג׳ייסון מומואה וליסה בונה נפרדים
צמד השחקנים הפוטוגני, ליסה בונה וג׳ייסון מומואה, החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד כידידים לאחר שנים רבות של נישואים ושני ילדים משותפים. ״החלטנו לשחרר אחד את השנייה, בשביל להמשיך להתפתח ולחיות נכון״ הצהירו השניים

כוכב ״משחקי הכס״ ג'ייסון מומואה (42) וכוכבת ״משפחת קוסבי״, ליסה בונה, נפרדים לאחר 18 שנות זוגיות, מתוכן ארבע שנים כזוג נשוי. השניים החליטו לספר על הפרידה באופן רשמי ופומבי וכתבו ברשת החברתית: ״הרגשנו במשך זמן רב הרבה שינויים ולחץ, לכן בחרנו לחלוק את החדשות, אנחנו נפרדים״.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד הוסיפו ואמרו כי בחרו לחלוק את הבשורה מכיוון שהם שואפים לעשות הכל בכבוד ויושר. ״האהבה בינינו נמשכת, אבל החלטנו לשחרר אחד את השנייה בשביל לחיות ולהתפתח״, הוסיפו. כידוע, לשניים שני ילדים משותפים, נקואה בן ה-13 ולולה בת ה-14. 

השניים הכירו אי שם בשנת 2004 דרך חברים משותפים כאשר הגיעו לצפות בהופעת ג'אז במועדון. רק 13 שנים לאחר מכן, החליטו להתחתן ולמסד את הקשר שלהם. כזכור, מומואה חשף לפני שנה כי כאשר היה צעיר היה מאוהב עד מעל הראש בבונה, ששיחקה באותו הזמן בסדרה ״משפחת קוסבי״. ״סיפרתי לה על זה רק אחרי שהיו לנו ילדים״, סיפר השחקן.



15% לא
85% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE