הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ללא זריקות וכדורים: 5 טיפים שיעזרו לכם להיפטר מכאב הגג
כשנתפס הגב, רבים מאיתנו נופלים למשכב, ופשוט לא זזים. אך למעשה, הדבר הנכון לעשות הוא בדיוק ההפך. לזוז, וכמה שיותר. הנה כמה טיפים יעילים, פשוטים ונהדרים שיעזרו לכם להיפטר מהכאב במהירות ולחזור לשגרת היום

כאבי גב, זה אף פעם לא מגיע בטיימינג הנכון. זה יכול לקרות בכל שלב ובכל רגע, בזמן שהרמתם את הילד או הילדה, שקיות סופר, או סתם התכופפת לקחת משהו. כך או אחרת, זה כואב, זה לא נעים, וזה יכול לשבש את השגרה ברגע. רבים לא יודעים זאת, אך מה שצריך לעשות הוא למעשה לזוז. וכמה שיותר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נתונים עדכניים שפרסם ארגון הבריאות העולמי מסבירים כי למעלה מ-90% מכלל האוכלוסיה לא עומדת במינימום הנדרש של פעילות גופנית. לכן, אין זה מפתיע שכה רבים סובלים מכאבי גב בשלב כזה או אחר בחייהם. כמו כן, גם מתחים ולחץ יכולים להשפיע ולעורר כאבי גב. 

הנה 5 טיפים פשוטים שיעזרו להקל משמעותית על הכאב, ולהאיץ החלמה:

1. שחייה- חשוב לא להשבית פעילות ולזוז כמה שיותר. בבריכה הציפה וחוסר המשקל של הגוף יעניקו מנוחה לשרירים שלכם, וירפו אותם.

2. תחליפו את תנוחת השינה שלכם- במטרה למצוא תנוחה נוחה ופחות מכאיבה. שכיבה על הצד מפעילה הכי פחות לחץ על הגב.

3. מקלחת חמה- אם יש לכם אמבטיה, מלאו אותה מים חמים (הכי חם שתוכלו לסבול) ושכבו בפנים. החום מרפה את השרירים ומרגיע את הכאב.

4. חגורת גב- מונעת תזוזה מיותרת שגורמת לכאב.  

5. מתיחות- התחילו מפשוט. ישיבה על הכיסא, בגב זקוף, והרימו ידיים מעלה. תמתחו כל יד בתורה ככל הניתן. חזרו על התרגיל כמה פעמים. מומלץ לעשות מתיחה גם בשכיבה. 

את התרגילים אמנם מומלץ לבצע בזמן כאבי הגב, אך על מנת למנוע מצב דומה בעתיד, חשוב להתמיד בתרגילי מתיחות, פעילות גופנית ותזונה נכונה, כך תוכלו למנוע כאבי גב עתידים.

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE