הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קהל עצום התאסף לכבוד טראמפ בעצרת באריזונה על רקע שמועות כי הילרי תרוץ מולו ב-2024
כשבחירות אמצע הקדנציה לבתי הנבחרים רחוקות רק 10 חודשים יצא הנשיא ה-45 אל המדינה המערבית כשאת פניו קיבלו עשרות אלפי אמריקנים משולהבים, הנשיא הטיח ביקורת קשה בממשל ביידן על ניהול הכלכלה, יחסי החוץ, ומדיניות ההגירה

קהל עצום התאסף לעצרת של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בפלורנס, אריזונה, בשבת בערב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"תסתכל על האנשים, ככל שהעין יכולה לראות... תסתכל על האנשים מאחורה, ואני מתכוון כמה מגרשי כדורגל מאחור", אמר טראמפ תוך שהוא מחווה לעבר הקהל.

"ואתה יודע מה? הייתי מבקש מהעיתונות לסובב את המצלמות ולהראות את סוג הקהל שיש לנו, כי לאף אחד מעולם לא הייתה תנועה כזו", הוא המשיך:

"לאף אחד מעולם לא הייתה רוח כזו או קהל כמו זה. אבל תראה שהם לא מסובבים את המצלמות, הם לא רוצים לסובב את המצלמות. הם לא רוצים להפוך את המצלמות ולמען האמת, הם מעבירים את המצלמות למקום גרוע עבורנו. היה צריך להחזיר אותם לאחור. יש להם עדשות מגדילות. יש להם עדשות שיכלו להתמודד עם זה. אבל תסתכל מאחוריך, העיתונות, כי כשהם מראים את סוג המספרים שמיוצגים הלילה, חלק מאנשי הממשל אמרו שזה הקהל הכי גדול שהם ראו עד כה. והם לא מדברים רק על אריזונה". "אתה יכול להסתכל מאה מטרים מאחורי המצלמות וזה ים של אנשים. למעשה, העיתונות חוסמת אנשים, וזה חבל", הוסיף.

טראמפ הרבה לבקר את מדיניות הפנים, החוץ, הכלכלה וההגירה של ביידן, והתריע כי ארה"ב עומדת על סף הרס.

מגיש החדשות אד הנרי שיתף תמונות של העצרת ואמר שיש פקק עם אנשים נוספים שמנסים להיכנס לאירוע.

במקביל תכונה רבה ניכרת בארה"ב לאור שמועות כי הילרי קלינטון תנסה לרוץ לנשיאות ב-2024 על חשבונו של ג'ו ביידן ולנסות לזכות בטיקט הדמוקרטי, בהנחה וטראמפ יבחר לרוץ שוב ב-2024, יהיה מדובר בשידור-חוזר של ההתמודדות משנת 2016 בה ניצח טראמפ את קלינטון באחת ההפתעות הגדולות בתולדות מערכות הבחירות האמריקניות.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE