הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: אישה יצאה לטייל עם כלבה – והותקפה על ידי דוב
איידי, תושבת העיר דברי, נשרטה בפניה כאשר הותקפה על ידי דובה שחורה, שהייתה באזור עם שלושת הגורים שלה. הרשויות שהוזעקו למקום המיתו את החיה עם כדור הרגעה

אישה מפלורידה הוציאה את הכלב שלה לטיול, וכאשר עוד הייתה בחניית ביתה – היא הותקפה על ידי דובה שהותירה אותה עם חתך גדול בפניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איידי, הותקפה על ידי דובה (צילום: רשת פוקס 35)

 

האישה, שהזדהתה בשם איידי, הותקפה בסביבות השעה 9:00 בערב ביום חמישי האחרון בעיר דברי, כאשר נתקלה באמא דובה שחורה מבוהלת שהסתובבה בשכונה. איידי ניסתה להימלט, והדובה הלכה בעקבותיה, בעודה גוערת בה.

"כאשר הבנתי מה קורה, היא גרמה לזה", סיפרה איידי על החוויה המפחידה שעברה, בעודה מצביעה על החתך הגדול בצד שמאל של פניה. "התחלתי לרוץ, והיא רצה אחריי".

"צרחתי והלכתי מיד לשכנים שלי, לראות אם הם יכולים להתקשר למוקד 911, לעזור לי איכשהו או להוציא אקדח", הוסיפה.

השכן אווסטון קנדי סיפר לרשת 'פוקס 35' ששמע דפיקות על הדלת, וכאשר פתח ראה את איידי מפוחדת.  קנדי סיפר כי קצת לפני ששכנתו הותקפה, הוא יצא לזרוק את האשפה וראה את הדובה על העץ מול ביתו. הוא ניסה לגרשה, אך ללא הצלחה.

לאחר התקיפה השכנים התאספו והצליחו להפחיד את הדובה והגורים שלה אל היעד, עד שהגיעו הרשויות.

 

(צילום: רשת פוקס 35)

 

הוועד לשימור הדגים וחיות הבר של פלורידה, FWC, ומשרד השריף של מחוז וולוזיה, הגיבו לאירוע ושלחו כוחות לאזור, שם מצאו את הדומה ושלושת גוריה בני השנה יושבים על עץ.

ביולוגים מ-FWC הרדימו את הדובה באמצעות כדור הרגעה, וקבעו ששלושת גורים שלה, כל אחד במשקל של כ-100 קילוגרמים, מבוגרים וגדולים מספיק כדי לשרוד בכוחות עצמם. לכן, לא נעשה ניסיון ללכוד אותם.

בתגובה לפעולת הרשויות, איידי אמרה כי היא מייחלת שהגורים יועברו למקום אחר, פשוט מהחשש שהם יחזרו. "אני חובבת חיות, אבל אלה לא החברים שלי. היא הסיגה גבול לבית שלי. לא הייתי בטריטוריה שלה", אמרה איידי לרשת 'פוקס 35'. "עוד שנתיים, ויהיה אותו אירוע".

על פי הדיווחים, חלק מתושבי האזור היו נסערים מההחלטה להרוג את הדובה, שלדבריהם חיה באזור שבע או שמונה שנים, ומעולם לא היוותה בעיה או איום לפני כן.

 

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE