הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אופס: השיר החדש של קניה ווסט דלף לרשת וחשף מידע מפתיע במיוחד
קטע קצרצר מתוך השיר החדש של המוזיקאי והראפר הצליח לדלוף לכל רחבי הרשת ובכך חשף, כי ווסט לא בדיוק הצליח להתגבר על האקסית, קים קרדשיאן, כאשר משפט מתוך השיר אומר: ״אלוהים הציל אותי בשביל שאוכל לכסח את פיט דיווידסון״

על אף שהפרידו כוחות כבר לפני לא מעט חודשים, ואף השיקו זוגיות חדשה, נראה כי קניה ווסט לא ממש מצליח להתגבר על קים קרדשיאן. למעשה, שורה מתוך קטע שיר חדש של הראפר חושפת כי ווסט לא בדיוק מרוצה או מקבל את מערכת היחסים החדשה של קימי, עם הקומיקאי פיט דיווידסון.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״אלוהים הציל אותי מהתרסקות, בשביל שאוכל לכסח את פיט דיווידסון״ כך אומר קניה ווסט בשיר החדש שלו, אשר כאמור, דלף לרשת כמה שעות בלבד לפני שהיה צריך לצאת באופן רשמי. כידוע, זוהי לא הפעם הראשונה שהזמר מתייחס לפרידה מאשתו וכוכבת הריאלטי קים קרדשיאן.

כמה שבועות קודם לכן, אמר ווסט בטלווזיה כי הוא מקווה לזכות בקים בחזרה. עוד הוסיף ואמר כי מעולם לא ראה את מסמכי הגירושים. ״אנחנו בכלל לא גרושים, זו לא בדיחה בשבילי. הילדים שלנו צריכים שנישאר ביחד. אני רוצה שנהיה ביחד״, אמר ווסט. 

מאוחר יותר, בזמן שהגיע לאירוע בלוס אנג׳לס, סיפר הראפר על התקרבותו לאלוהים, ושוב התייחס לסיום הזוגיות עם קימי. ״אלוהים רוצה לראות שנעמוד במבחן הזה. עשיתי טעויות, אבל היום אני עובד על לשנות את הדרך שלי״, אמר. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE