הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גל גדות על הבמאי של ״ליגת הצדק״: ״לעולם לא אעבוד איתו יותר״
הוונדר וומן הישראלית מגיבה לדבריו של הבמאי ג׳וס ווידון אשר ניסה להגן על עצמו מההאשמות של השחקנית ואמר כי היא לא הבינה אותו כראוי מכיוון שאנגלית היא לא שפת האם שלה. כעת, גדות בוחרת להגיב, ולהחזיר אש

נראה כי העימות בין גל גדות לבמאי ג׳וס ווידון לא בדיוק מגיע לסיומו. לאחרונה, במהלך ראיון שהעניק הבמאי, התייחס לראשונה לדבריה של השחקנית ובעיקר להאשמות שלה כלפיו. כידוע, ווידון ביים את גדות בזמן העבודה על הסרט ״ליגת הצדק״, כאשר לפי הדיווחים התייחס אליה באופן מזלזל, ואף איים לחסל את הקריירה שלה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״אני לא מאיים על אנשים. מה פתאום. אני מניח שגל לא הבינה אותי כראוי מכיוון שאנגלית היא לא שפת האם שלה, והשפה שלי מאוד ציורית. אני נוטה להיות מתחכם בדיבור שלי״, אמר הבמאי ההוליוודי. עוד הוסיף וסיפר כי גדות ביקשה להוריד סצנה, ובתגובה הוא ענה כי הוא מעדיף להיות קשור למסילת רכבת לפני שיעשה זאת. ״היא כנראה הבינה את ההפך, שאני מאיים לקשור אותה״, הוסיף.

כעת, גדות מגיבה לדבריו של ווידון ואומרת: ״הבנתי אותו מצוין. בחיים לא אעבוד איתו יותר, ויותר מכך, גם אציע לקולגות שלי לא לעבוד איתו״. כזכור, גדות היא לא היחידה שהתלוננה על הבמאי, כאשר שחקנים נוספים על הסט התלוננו אף הם על התנהגות מזלזלת ולא מכבדת מצידו של ווידון. 



2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE