הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשעה טובה: בריטני ספירס בסיבוב עם האוטו, 13 שנים לאחר שנלקח ממנה רישיון הנהיגה
חודשיים בלבד מאז שהתשחררה מהמשמורת של אביה, יצאה בריטני ספירס לסיבוב עם הרכב שלה וכמובן מיד נתפסה בעדשת הפפראצי. התמונות החדשות חושפות את הזמרת כשהיא נראית כאחת האדם, עסוקה ולא מתרגשת במיוחד מנוכחות הצלמים

על אף שיצאה לחופשי לא מזמן לאחר 13 שנים תחת המשמורת הקפדנית של אביה, קיבלה הצעת נישואים, ואת השליטה המלאה על חייה, נראה כי עדיין החיים של ספירס מלאים בדרמות ועניינים, כאשר כעת הזמרת נמצאת בקונפליקט מתוקשר ופומבי עם אחותה, ג'יימי לין ספירס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע, הריב בין השתיים מבוסס על ספרה האוטוביוגרפי של לין, אשר עתיד לצאת לאור בקרוב ולחשוף לא מעט מידע אישי על המשפחה ועל בריטני. לטענתה של ספירס, אחותה כתבה עליה שקרים רבים בספר. ואם זה לא מספיק, בריטני אף כינתה את אחותה: ״חלאת אדם״. 

כעת, מצל הריב הגדול בין השתיים, נתפסה ספירס בעדשת הפפראצי כאשר היא נוהגת ברכב היוקרה שלה בקליפורניה, ומשדרת עסקים כרגיל. הזמרת נראתה עסוקה, כשהיא לובשת טרנינג לבן ומשקפי שמש, ולא מתרגשת מהנוכחות של הצלמים. בכל זאת, מדובר על אחת מכוכבות הפופ הגדולות שהיו בכל הזמנים. 

כידוע, בריטני, אשר קיבלה גם את השליטה המלאה על עמוד האינסטגרם האישי שלה, הכולל עשרות מיליוני מעריצים, מקפידה לפרסם תמונות פרובוקטביות במיוחד, אשר מצליחות לעורר סערה בקרב המעריצים ואף ברחבי הרשת, כאשר רק לאחרונה בחרה הזמרת לפרסם תמונת עירום שצולמה בביתה. 

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE