הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לשים בתיק: 7 פריטים ללידה רגועה יותר
הלידה מתקרבת, ואת מתלבטת מה לארוז איתך בתיק? ריכזנו עבורך רשימת ציוד שתעזור לך להירגע ולהרפות את הגוף והנפש לפני ובמהלך הלידה. הנה כל מה שכדאי לדעת

במשך תשעה חודשים את מחכה לרגע הזה, הוא מרגש, משמח, אך גם מלחיץ. הלידה. לקראת הרגע המיוחל, ובעיקר במהלכו, הגוף עובר שינויים ונמצא במאמץ אדיר, והמערכת אשר אחראית לתגובה במצבי לחץ, גם היא פועלת בשיאה. התוצאה היא קצב לב גבוה, והרגשה של מתח ולחץ. החדשות הטובות הן שניתן ורצוי להירגע, והנה כמה דרכים שיעזור לך לעשות זאת. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שמן אתרי לבנדר

מכיל שני רכיבים שהוכחו במחקרים כתורמים להפחתת מתח וכאב ובכך הוא תורם לתחושת רגיעה ושלווה. מומלץ להתשמש בלבנדר אנגלי, לבנדר ספייק או לבנדין. זהו שמן אתרי שניתן למרוח ישירות על העור והוא בטוח לשימוש בזמן ההיריון.

איך משתמשים? מטפטפים ישירות שלוש טיפות מהשמן בנקודת הדופק המצויה בשורש כף היד.

שמן אתרי תפוז

מופק ממיצוי ארומתי של קליפות תפוז בתהליך של כבישה קרה וגם הוא בטוח לשימוש בתקופת ההיריון. מחקרים מצאו כי הוא תורם לרגיעה ומשרה מצב רוח טוב.

איך משתמשים? 

במריחה על העור: מערבבים שלוש טיפות שמן אתרי תפוז עם שתי כפות שמן שקדים, מורחים מעט על כפות הידיים ומריחים כל כמה דקות.

במבער שמנים: מטפטפים חמש טיפות למכשיר.

בהרחה: מטפטפים שלוש טיפות על גבי ממחטת נייר ומריחים אותה מדי פעם.

רסקיו רמדי

תכשיר טבעי המכיל תמציות של חמישה פרחי באך ומשמש להקלה והרגעה במצבי מתח. ככל שתהיי רגועה יותר במהלך הלידה, כך תקלי גם על הצירים וגם על מהלך הלידה עצמה. כמובן שמתאים גם בזמן הריון.

חמאת שיאה טבעית

מומלץ לעשות עיסוי בכפות הרגליים עם חמאת שיאה שתרכך את כפות הרגליים ותזרים את הדם. העיסוי אף עשוי לתרום לזירוז הלידה מכיוון שיש נקודה בקרסול המקושרת לרחם.

איך משתמשים? יש לעסות את כפות רגלייך בעדינות בעזרת החמאה, תוך התמקדות באזור הקרסול הפנימי.

אוזניות ופלייליסט אהוב

מחקרים שונים חשפו כי מוזיקה אהובה יכולה לתרום לרגיעה ולהסחת הדעת מכאב. לכן הכיני מראש פלייליסט שאת אוהבת ושעושה לך טוב.

פדים עם מגנזיום

להקלה על כאבי תפרים וזירוז ההחלמה רצוי להצטייד בפדים המכילים מגנזיום. המגנזיום הינו מינרל טבעי המסייע בשיקום פציעות בגוף, בספיחה של נוזלים ובהפחתת בצקות.

איך משתמשים: מקררים את הפד ומניחים על האזור הכאוב. ניתן להשיג בחנויות טבע ללידה.

סבון רחצה ארומתרפי

רחצה בסבון ארומתרפי טבעי המכיל שמן לבנדר או כל שמן מרגיע אחר, כמו שמן אתרי אשכוליות ושמן אתרי גרניום, מסייע לאיזון הורמונלי ועשוי לעזור להתמודד עם מצבי הרוח המשתנים וההורמונים של אחרי הלידה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE