הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשש לחיי צעירה מניו יורק שנעלמה במהלך חופשה בדרום קליפורניה
סרנה סטיבנס בת ה-19 הגיעה לסן דייגו בשבוע שעבר כדי "לישון בחוף", אך כבר ביום חמישי האחרון הקשר עם בני משפחתה נותק. אמש אחותה דיווחה עליה כנעדרת, וכעת רשויות החוק בעיר מנסות לאתר אותה

רשויות החוק בדרום קליפורניה מחפשות אחר צעירה מניו יורק שהגיעה לאזור בשבוע שעבר ומאז נעלמו עקבותיה, כך נמסר אמש (שני) ממשטרת סן דייגו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סרנה סטיבנס בת ה-19, שנעלמה במהלך חופשה בסן דייגו (צילום: משטרת סן דייגו / Shutterstock)

 

לפי המשטרה, סרנה סטיבנס בת ה-19 טסה מניו יורק לסן דייגו ביום רביעי האחרון, ה-12 בינואר, לאחר שהיא סיפרה לבני משפחתה שהיא מעוניינת "לישון בחופי דרום קליפורניה".

סטיבנס הצעירה הספיקה לשוחח עם בני משפחתה ביום חמישי ה-13 בינואר, אולם מאז הם לא מצליחים ליצור עמה קשר. בעקבות זאת, אחותה של סטיבנס פנתה למשטרת סן דייגו אתמול ודיווחה עליה כנעדרת.

במשטרה ציינו כי סטיבנס מוגדרת כ"נעדרת בסיכון" מכיוון שמעולם לא הסתבכה עם רשויות החוק או דווחה כנעדרת בעבר. עוד אמרו במשטרה כי למרות שהקשר עם סטיבנס נותק, הבלשים מעריכים שהיא עדיין נמצאת באזור סן דייגו.

 

הנעדרת, סרנה סטיבנס (צילום: משטרת סן דייגו / Shutterstock)

 

למרות העובדה שעברו ארבעה ימים מאז שבני משפחתה של סטיבנס היו בקשר עמה, במשטרה סיפרו שהיא העלתה תמונות וסרטונים לרשתות החברתיות:

"הנעדרת שיתפה תמונות וסרטונים ממספר מקומות לאורך החוף, ונבדקת האפשרות שחלק מהתמונות צולמו בשכונת אושן ביץ'", אמרו במשטרה.

 

 

רשויות החוק עדיין מנסים להבין את הנסיבות שהובילו להיעלמותה של הצעירה, ולגלות עם מי היא שוחחה בימים האחרונים. כך לדוגמה, בפוסט שהעלתה לפייסבוק, אחותה של סטיבנס סיפרה שהיא "נסעה לסן דייגו עם אוהל וכמה בגדים בשקית". קרובת משפחתה נוספת שיתפה פוסט שבה כתבה שסרנה "הבטיחה להיות בקשר איתנו לאורך הנסיעה".

סטיבנס תוארה כאישה לבנה עם עיניים חומות ושיער כהה. גובהה כ-1.65 מ' ומשקלה כ-63 ק"ג.

74% לא
26% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE