הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש עיריית ניו יורק לשעבר הודיע רשמית: "לא אתמודד בבחירות למושל"
דה-בלאזיו לא סיפק הסברים רבים מדוע בחר שלא להתמודד בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית כנגד המושלת הנוכחית קאת'י הוקול, אך הבטיח "להמשיך להקדיש את חיי למאבק בחוסר שוויון ברחבי המדינה"

ביל דה-בלאזיו לא יתמודד בבחירות למושל ניו יורק שייערכו לקראת סוף השנה, כך הודיע ראש עיריית ניו יורק לשעבר מוקדם יותר היום (שלישי).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ראש עיריית ניו יורק לשעבר, ביל דה-בלאזיו (צילום: AP)

 

כזכור, דה-בלאזיו סיים קדנציה בת 8 שנים לפני כשבועיים וחצי, כאשר הוחלף בתפקיד ע"י אריק אדמס. בשנה האחרונה התפרסמו דיווחים רבים לפיהם דה-בלאזיו, שהתמודד בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית לקראת הבחירות לנשיאות ב-2020, שוקל להתמודד לתפקיד מושל ניו יורק.

כאמור, הבוקר הוא פרסם הודעה רשמית לפיה הוא לא מתכוון להתמודד בפריימריז של מפלגתו (כנגד המושלת הנוכחית, קאת'י הוקול). בסרטון שפרסם בחשבון הטוויטר האישי שלו, ראש העיר לשעבר הסביר שהוא "לא מתכוון להתמודד לתפקיד המושל, אך אמשיך להקדיש את חיי למאבק בחוסר שוויון ברחבי המדינה".

החלטתו של דה-בלאזיו לא הפתיעה רבים, שכן הוא לא נחשב לראש עיר פופולרי - גם לא בקרב המצביעים הדמוקרטים. יתרה מכך, בסקר שנערך בחודש שעבר, רק 6% טענו שהם מעוניינים להצביע לו בבחירות למושל. לשם השוואה, המושלת הוקול זכתה לשיעור תמיכה העולה על 36%.

 

84% לא
16% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE