הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בלה חדיד בראיון חדש: ״חוויתי תקופות דיכאוניות ממש״
לאחרונה, דוגמנית העל החליטה לפתוח את ליבה בראיון אינטימי על הבעיות הנפשיות איתן היא מתמודדת. בין כל הקושי והמורכבות, החליטה חדיד להדגיש דווקא מסר אופטימי ואמרה: ״כולנו בסופו של יום עשויים מאותו החומר״

דוגמנית העל ממוצא פלסטיני בלה חדיד, החליטה לשים את כל הקלפים על השולחן בראיון חדש ואינטימי במהלכו דיברה על הדיכאונות שעברה, ולדבריה, עדיין מתמודדת איתם. הדוגמנית בת ה-25 חשפה כי בשנים האחרונות היא גם לא נעזרת בשירותיו של סטייליסט בעקבות מצבה הנפשי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״המצב הנפשי שלי הופך כל משימה הכי פשוטה, כמו יציאה מהבית, החלפת בגדים, וכדומה, למורכבת מאוד. הרבה פעמים החרדה מגיעה כי אני יודעת שהצלמים מחכים לי מחוץ לבית או מחוץ למקום בו אני נמצאת״, סיפרה הדוגמנית.

עוד הוסיפה ואמרה כי בשנה האחרונה החליטה ללכת עם הסטייל האישי שלה עד הסוף ולהפסיק לחשוב מה אני אנשים אחרים יחשבו או יגידו. ״בסוף, מה שאני שואלת את עצמי לפני שאני יוצאת מהבית הוא האם הבגדים האלה גורמים לי להרגיש טוב עם עצמי, והאם יהיה לי בהם נוח״, אמרה.

כזכור, בשנה שעברה שיתפה חדיד את מיליוני המעריצים שלה כי היא מתמודדת עם אתגרים נפשיים, ואף אמרה כי היא סובלת מדיכאון וחרדה. ״היו לי תקופות דיכאוניות מאוד. החרדה החברתית שלי היא עניין שאני עובדת עליו כל יום מחדש. בשלוש שנים האחרונות חוויתי כאב נפשי ופיזי, בלי לדעת למה״, חשפה חדיד. 

אך לבסוף, כאמור, סיכמה הדוגמנית את הראיון במסר דווקא אופטימי וחשוב: ״בסופו של דבר, כולנו עשויים מאותו החומר״. עוד אמרה כי כיום, היא חווה תקופה טובה יותר, על אף שלעיתים מגיעים ימים קשים יותר. ״אני כבר לא מרגישה שאני חייבת לשמור על נוכחות ברשתות החברתיות, וזה כבר ניצחון עבורי״, סיכמה.



75% לא
25% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE