הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בפעם הרביעית: כוכבת ״צער גידול בנות״ מאורסת
השחקנית ג׳ודי סוויטין קיבלה הצעת נישואים מבן זוגה בשלוש שנים האחרונות, מסקל ווסילבסקי. מדובר על הצעת הנישואים הרביעית של סוויטין, אמא לשתי בנות מנישואים קודמים. כידוע, הבשורה המרגשת מגיעה זמן קצר לאחר מותו של בוב סטאג, אשר גילם את אביה בסדרה

את ג׳ודי סוויטין אנו מכירים בעיקר בזכות תפקידה המיתולוגי בסדרה ״צער גידול בנות״, שם גילמה את בתו האמצעית של האבא, סטפני. כעת, לאחר שהייתה זמן רב מחוץ לאור הזרקורים, חשפה השחקנית כי קיבלה הצעת נישואים מרגשת מבן זוגה בשלוש שנים האחרונות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״אני אוהבת אותך מסקל, לנצח. אתה האיש שלי, ואני לא יכולה לחכות לחיים המשותפים שלנו יחד. אני חושבת שנהנה מאוד״, כתבה השחקנית בפוסט מרגש בעמוד האינסטגרם האישי שלה. כמובן שהפוסט זכה תוך זמן קצר למאות אלפי לייקים ותגובות, חלקן מקולגות ושחקנים שמהירו לפרגן, ביניהם ג׳ניפר לאב יואיט, דניקה מלקר, ועוד.

כאמור, מסקל עתיד להיות בעלה הרביעי של השחקנית, אשר נישאה לראשונה בשנת 2002, התגרשה לאחר שלוש שנים, התחתנה שוב בשנת 2012, הביאה לעולם את בתה הבכורה, זואי, ומאוחר יותר את בתה השנייה, ביאטריקס. רק בשנים האחרונות קריירת המשחק של סוויטן חזרה לעצמה, ולאחרונה אף כיכבה בסדרה החדשה: ״צער גידול בנות:הדור הבא״. 



5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE