הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ שולל את השמועות על סכסוך עם דה-סנטיס: "יש לנו יחסים טובים מאוד"
ימים בודדים לאחר שפורסם כי הנשיא לשעבר טען כי למושל פלורידה יש "אישיות משעממת", כעת הוא דוחה את הדברים: "אני תומך בו – וחושב שהוא טוב מאוד"

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ דחה את השמועות על סכסוך עם מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, אשר נתפס כמועמד פוטנציאלי להתמודד על ראשות המפלגה הרפובליקנית בבחירות 2024, ואמר כי יש לו "יחסים טובים מאוד" עם המושל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טראמפ ודה-סנטיס, נובמבר 2019 (צילום: Getty Images)

 

דבריו של טראמפ מגיעים לאחר דיווח ב'אקסיוס', לפיו הנשיא לשעבר אמר למקורביו כי לדה-סנטיס יש "אישיות משעממת", וכי הוא בטוח שהוא ינצח את מושל פלורידה אם יתמודד על ראשות המפלגה. זאת אל מול סקרים המראים כי דה-סנטיס הוא פופולארי מאוד בקרב המצביעים, אם כי טראמפ עדיין מוביל בפער גדול.

הנשיא ה-45 אמר כי הוא מאמין שהתמיכה שהביע בדה-סנטיס בבחירות לתפקיד מושל פלורידה הביאה לזכייתו על הדמוקרט אנדרו גילום בשנת 2018.

"יש לי מערכת יחסים טובה מאוד עם המושל דה-סנטיס. אתה יודע, כשהוא רצה להתמודד, הוא ביקש את תמיכתי. תמכתי בו והוא עלה, אתה יודע, מיד מאוד מאוד גבוה", אמר טראמפ בשיחה עם עיתונאים, כאשר דן בספר התמונות החדש שלו 'המסע שלנו ביחד', שהתקיימה במקביל למסיבת העיתונאים הראשונה של הנשיא ג'ו ביידן אחרי עשרה חודשים.

 

טראמפ ודה-סנטיס, אוגוסט 2018 (צילום: איי.פי)

 

"אתם יודעים, הוא ניצח בבחירות ביום שבו הודעתי שאני מתכוון לתת לו את התמיכה שלי", הוסיף הנשיא לשעבר. "ואז, עזרתי לו לנצח את מה שנקרא הכוכב שלהם, הכוכב של הדמוקרטין, שהתברר שהוא לא כוכב במיוחד. אבל לא, יש לי יחסים טובים מאוד איתו, וזה נמשך כבר הרבה מאוד זמן. תמכתי בו מאוד, ואני ממשיך – אני חושב שהוא טוב, טוב מאוד".

כמו כן, טראמפ שלל את הספקולציות שהוא מסוכסך עם מנהיג המיעוט בבית הנבחרים, כאשר נשאל אם קווין מקארתי מקליפורניה זכה לתמיכתו להיות היושב ראש של בית הנבחרים. "קווין ואני עובדים טוב מאוד ביחד", אמר הנשיא לשעבר.

כאמור, לפני מספר ימים פורסם ב'אקסיוס' כי מקור אנונימי אמר לעיתון שטראמפ "אמר שלדה-סנטיס אין כריזמה אישית, ויש לו אישיות משעממת".

כמו כן, בעוד מתמודדים רפובליקנים אחרים כבר הכריזו שהם לא ירוצו מול טראמפ, כמו למשל שגרירת האו"ם לשעבר ניקי היילי, דה-סנטיס לא הכריז על כך. על פי ה'ניו יורק טיימס', הנשיא לשעבר אמר למקורבים: "אני תוהה למה הבחור לא אומר שהוא לא יתמודד נגדי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE