הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוכני FBI תועדו מחוץ לביתו של מחוקק דמוקרטי מטקסס
למעלה מ-12 סוכנים של לשכת החקירות הפדרלית הגיעו בשעת ערב מוקדמת לביתו של הנרי קיואלר, והעמיסו למשאיות שקיות גדולות ומחשב. ה-FBI אישר את הפעילות, אך לא פירט את הנסיבות

סוכני FBI נצפו מחוץ לביתו של הנציג הדמוקרטי הנרי קיואלר מטקסס, בעודם מבצעים פעילות של אכיפת חוק שפרטיה טרם ידועים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סוכני FBI מגיעים לביתו של הנרי קיואלר (צילום: מתוך הטוויטר של הכתבת ולרי גונזלס)

 

בהצהרה לרשת 'פוקס ניוז', לשכת החקירות הפדרלית מסרה: "ה-FBI נכח בעיר לארדו וביצע פעילות אכיפת חוק באישור בית המשפט. ה-FBI לא יכול לספק תגובה נוספת על החקירה המתמשכת".

הידיעה על הגעת הסוכנים לביתו של המחוקק הדמוקרטי דווחה לראשונה בעיתון 'המוניטר', כאשר הכתבת ולרי גונזלס מסרה כי למעלה מ-12 סוכנים של ה-FBI נכנסו ויצאו ממעונו של קיואלר. הם צילמו תמונות של משאיות בחניית הבית, והכתבת כי לא ברור אם מישהו נמצא בתוך הבית. "בסביבות השעה 7:30 בערב, קבוצת סוכנים העמיסה שקיות גדולות, פחי פלסטיק ומחשב לתוך רכב פדרלי", דיווחה.

על פי הדיווח, פעילות מסוימת נצפתה בשעות אחר הצהריים גם מחוץ למשרד הקמפיין של הנציג, הממוקם בשדרות דייויס וושינגטון, כאשר מספר כלי רכב ממשלתיים חנו בחוץ. שניים מהם, טנדר ומשאית בצבע כהה, נסעו מאוחר יותר לבית מגוריו של קיואלר.

 

 

מטעם משרדו של הנציג קיואלר נמסר בהצהרה לרשת 'פוקס ניוז' כי "חבר הקונגרס קיואלר ישתף פעולה באופן מלא במסגרת כל חקירה. הוא מחויב להבטיח שהצדק והחוק יישמרו".

קיואלר, המייצג מאז שנת 2005 את המחוז ה-28 של טקסס המשתרע מסן אנטוניו, לארדו ועד ריו גרנדה, הוא אחד המבקרים הליברלים החריפים ביותר של מדיניות הגבולות של ממשל ביידן, והוא קורא שוב ושוב להחליף את סגנית הנשיא קמלה האריס בתפקידה כאחראית על טיפול משבר הגבול.

בסוף חודש אוקטובר, קיואלר התראיין לפודקאסט של רשת 'פוקס ניוז' בנושא משבר ההגירה הבלתי חוקית, ותקף את הנשיא בטענה שהוא מקשיב יותר מדיי ל"פעילים למען מהגרים" ולא מספיק לגורמים שנמצאים בשטח – כמו רשויות אכיפת החוק המקומיות ובעלי קרקעות, אשר חווים על בשרם את המשבר.

"השורה התחתונה היא שתמכתי בג'ו ביידן לנשיאות. הוא היה המועמד עם הדעות הכי מאוזנות שהתמודד. אבל הבעיה, לדעתי, היא שהוא הקיף את עצמו, לפחות בנושא ההגירה, באנשים שהייתי קורא להם פעילי הגירה, והם נותנים את נקודת המבט שלהם. והבעיה היא שזו רק פרספקטיבה אחת", אמר קיולר והוסיף: "ומה לגבי הפרספקטיבה של קהילות הגבול?".

הפוליטיקאי הדמוקרטי המשיך וקרא להתנהלות הממשל "חד צדדית", ודחק כי מישהו חייב לתמוך ולשמור על האנשים בגבול. "מה עם בעלי הקרקע?", אמר קיולר. "קיבלתי טלפון מבעל קרקע אחד לפני יומיים. הוא היה כל כך מתוסכל... והכי חשוב, הם לא מקשיבים לגברים ולנשים בירוק וכחול. מישהו צריך לשמור עליהם, וכשיש לך את הפעילים הפוליטיים שנותנים עצות לממשל, זה רק חד צדדי".

84% לא
16% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE