הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמזון הכריזה על פתיחת חנות בגדים ראשונה בקניון בקליפורניה
החברה מסרה כי בחנות יהיה ניתן למצוא בגדים, נעליים ואביזרים נוספים, כאשר הצרכנים יסרקו את הפריטים בהם הם מעוניינים, שישלחו לחדר ההלבשה, ובעזרת אלגוריתם יקבלו המלצות מותאמות אישית

אמזון הכריזה כי היא מתכננת לפתוח במהלך השנה הקרובה חנות בגדים בקניון בדרום קליפורניה – מיזם חדש עבור החברה ואתגר לקמעונאים המסורתיים שנמצאים בקשיים גם ככה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות הבגדים של אמזון (צילום: איי.פי)

 

החברה מסרה ביום כי החנות, שתמכור בגדי נשים וגברים, כמו גם נעליים ואביזרים אחרים, תיפתח בקניון ברנד Americana שבגלנדייל. הצרכנים יקבלו המלצות מותאמות אישית לטלפונים שלהם כאשר יגלשו בחנות החדשה של אמזון סטייל, המצוידת בעיקר במותגי אופנה שאינם אמזון.

עם כניסתם לחנות אמזון סטייל, הקונים יראו אוסף של פריטים בתצוגה. על ידי שימוש באפליקציה, הם יוכלו לסרוק את קוד ה-QR של כל פריט ולראות גדלים, צבעים ודירוג של לקוחות. הצרכנים יוכלו להוסיף את הפריטים הללו לחדרי ההלבשה, או אם הם לא רוצים למדוד, הם יוכלו לשלוח אותם ישירות לדלפק האיסור.

החברה אמרה כי האלגוריתמים שלה ישלחו המלצות בזמן אמת, כאשר הקונים ימשיכו לסרוק את הפריטים שמופיעים מולם. כאשר הלקוחות ייכנסו לחדר ההלבשה, הם יצאו את הפריטים שביקשו, ובאמצעות מסך מגע הם יוכלו לבקש מוצרים נוספים.

 

(צילום: איי.פי)

 

החנות תתפרס על שטח של כ-3,000 מטר מרובע, והיא תציעה יותר מכפול ממסר הסגנונות שמציעות חנויות אחרות, מכיוון שהיא תציג פריט אחד מכל סגנון תוך שמירה על שאר המידות בחדר אחורי.

פתיחת חנות בגדים פיזית על ידי אמזון מגיעה לאחר שהחברה כבר הקימה חנויות מכולת, חנויות נוחות ללא קופאים וחנויות ספרים. כזכור, בשנת 2017, אמזון רכשה את Whole Foods Market תמורת יותר מ-13 מיליארד דולרים.

המעבר של אמזון לחנויות אופנה פיזיות מגיעה גם לאחר שהיא לקחה את המקום הראשון מוולמארט במכירות בגדים בשנה שעברה, בעיקר בגלל הרכישות המקוונות שזינקו בעקבות המגפה.

וולס פארגו, חברת שירותים פיננסיים אמריקנית, חזה בדו"ח שפורסם במרץ 2021 שמכירות הבגדים וההנעלה של אמזון בארה"ב עלו בכ-15 אחוזים בשנת 2020, ליותר מ-41 מיליארד דולר – כאשר מדובר בערך ב-20% עד 25% מעל וולמארט. כמו כן, המספרים מייצגים נתח של כ-12% מכלל הבגדים הנמכרים בארצות הברית, וכ-35% מכלל הבגדים שנמכרים באינטרנט.

 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE