הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גייטס: "לחייב את האזרחים במס פחמן אגרסיבי כדי 'להאיץ' את המהפכה התעשייתית הרביעית"
במידה והצהרות אלו לא העלו סימני שאלה, העובדה שנאמרו לאחד מראשי 'הפורום הכלכלי העולמי' שבראשו עומד מתכנן ''האיפוס הגדול' צ'ארלס שוואב אולי אמורה להדליק מעט נורות אדמות

בשיחה עם נשיא הפורום הכלכלי העולמי ביום רביעי ג'ורג' ברנדה (שהינו גם שר החוץ לשעבר של נורווגיה), ביל גייטס קרא ליישום אגרסיבי של מיסי פחמן על האזרחים כדי לאלץ מדינות בעלות הכנסה בינונית לשנות מהותית את כל מגזרי התעשייה שלהן ולהחיש בכך את המהפכה התעשייתית הרביעית.

גייטס הצהיר כי "המדינות העשירות צריכות למלא תפקיד מרכזי, הן במימון והן בפיתוח, ולהיעזר במס פחמן כדי להניע את הביקוש למוצרים הנקיים".

הוא המשיך, "רק אם תעשה זאת בצורה אגרסיבית, העלויות הכלכליות יופחתו מספיק כדי שנוכל לפנות לכל מדינות ההכנסה הבינונית ולהגיד 'בסדר, שנה את כל תעשיית המלט שלך, שנה את כל תעשיית הפלדה שלך'".

גייטס הצר על כך ש"חלקם ייכשלו, הרבה ייכשלו", בשינוי המדיניות אך טען כי "אנחנו צריכים רק מספר סביר, כמה עשרות כדי לעבור, וזה מה שאנחנו צריכים להאיץ".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בספריו, מייסד הפורום הכלכלי העולמי - אותו הפורום עימו שוחח גייטס, הצהיר קלאוס שוואב, כי 'המהפכה התעשייתית הרביעית' או 'האיפוס הגדול' יובילו לביטול הקניין הפרטי.

ההודעה הזו מהדהדת באתר הרשמי של הפורום הכלכלי העולמי, שבו נכתב: "ברוכים הבאים לשנת 2030. ברוכים הבאים לעיר שלי - או שמא עלי לומר, "העיר שלנו". אין לי שום דבר בבעלותי. אין לי רכב. אין לי בית. אין לי מכשירי חשמל או בגדים". ככל הנראה, לא נורשה להחזיק בנכס פרטי כלשהו והמוצא היחיד שלנו יהיה לחיות במצב של תלות קבועה במספר קטן של אליטיסטים עשירים שבבעלותם הכל. פעם קראו לזה פיאודליזם.

ואכן, בעוד לאמריקאים אומרים שהעתיד הוא ללא רכוש פרטי, גייטס עצמו ומיליארדרים אחרים קנו כמויות אדירות של קרקע חקלאית.

גייטס הוא כעת הבעלים הגדול ביותר של אדמות חקלאיות באמריקה, על פי דיווח של פורבס משנה שעברה.

בינתיים, האנשים הפשוטים יידחקו לגור בבתים זעירים או בתרמילים, כשרמת החיים יורדת באופן דרמטי בשם הצלת כדור הארץ תוך שהם משלמים מיסי פחמן - או שמא לא?.

94% לא
6% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE