הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לכבוד הוולנטיין: ריהאנה בתמונות לוהטות בהלבשה תחתונה
הזמרת האהובה שבשנים האחרונות הפכה לאשת עסקים ואושיית אופנה, פרסמה לאחרונה בעמוד האינסטגרם האישי שלה סט תמונות פרובוקטיביות המציגות את ליין הלנז׳רי החגיגי שלה לכבוד הוולנטיין, כפי שרק היא יודעת לעשות

ולנטיין מתקדם לעברנו בצעדי ענק, ונראה כי ריהאנה כבר לגמרי מוכנה לקראתו, כאשר פרסמה לאחרונה תמונות לוהטות במיוחד, בהן היא מופיעה בלנז'רי הסקסי שלה, במיוחד לכבוד יום האהבה. כידוע, רירי היא הפרזנטורית הרשמית של המותג שלה, ונראה שזה הולך לה לא רע בכלל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מי שעוקב מעט אחר הזמרת יכול לראות די מהר שריהאנה, כך נראה, נטשה את עולם המוסיקה, לטובת מותג הלנז'רי המצליח והפופולרי שלה, המכניס לה מיליוני דולרים מדי חודש. כעת, עיצבה הזמרת ליין חגיגי ומיוחד במינו לכבוד יום האהבה הבינלאומי. כמובן שהתמונות של רירי זכו תוך זמן קצר למאות אלפי לייקים ותגובות נלהבות, ואף כיכבו בכל רחבי הרשת.

כזכור, בשנה שעברה, נכנסה ריהאנה לרשימת המיליארדרים של מגזין ״פרובס״, כאשר השווי שלה מוערך שכמעט 2 מיליארד דולר, מה שהפך אותה למוזיקאית העשירה בעולם, ובמקום השני לאחר אופרה ווינפרי ברשימת היזמיות העשירות בעולם. כאמור, העושר של רירי לא מגיע רק מעסקי המוסיקה, אלא בעיקר ממותג ההלבשה התחתונה שלה.

לפי הדיווחים, המותג שווה כיום 3 מיליארד דולר. בנוסף, ריהאנה כי לא רק זמרת נהדרת ואשת עסקים מצליחה, אלא גם אישה עם ערכים ואכפתיות לזולת, כאשר בשנה שעברה תרמה מיליון דולר לנזקקים בניו יורק, ו-2 מיליון דולר לקורבנות שעברו התעללות בלוס אנג׳לס, ועוד 5 מיליון דולר לעמותות אחרות.

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE