הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איימי שומר חושפת: ״עברתי ניתוח לשאיבת שומן״
הקומיקאית האהובה הציגה לאחרונה תמונה מפתיעה במיוחד ברשת החברתית, בה היא נראית רזה מתמיד. אך די מהר, המחליטה שומר לפתור את התעלומה, וחשפה כי עברה ניתוח לשאיבת שומן. ״אני סופסוף מרגישה טוב עם הגוף שלי״, סיפרה

על אף שהחורף בשיאו, הקומיקאית איימי שומר פרסמה לאחרונה תמונה בעמוד האינסטגרם האישי שלה, בה היא מופיעה בבגד ים. לצד התמונה כתבה: ״עברתי ניתוח לשאיבת שומן. אני סופסוף מרגישה טוב עם הגוף שלי. זה היה מסע ארוך ומתיש״.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד סיפרה כי לא חשבה שתעשה ניתוח מסוג זה, אך בסופו של דבר החליטה לעשות זאת, בעיקר בעקבות סיבות בריאותיות. כידוע, לפני מספר חודשים עברה הקומיקאית ניתוח לכריתת הרחם ולהסרת התוספתן, זאת בעקבות מחלת האנדומטריוזיס ממנה היא סובלת. כזכור, לאחר הניתוח, פרסמה שומר תמונה מחדר הניתוח, וכתבה: ״זה הבוקר לאחר הניתוח. היה הרבה דם ברחם שלי, הכל כואב לי״. 

לפני קצת יותר משנתיים הקומיקאית והשחקנית הביאה לעולם את בנה הבכור, ג׳ין, באמצעות הפרייה חוץ גופנית, יחד עם בעלה, כריס פישר. בזמנו, כתבה שומר כי התהליך היה מאוד מורכב וקשה. ״אני לא חושבת שאוכל לעשות את זה שוב, למרות שהקפאתי עוד ביציות״, סיפרה. 



34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE