הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לברוקלין בקהאם חושף פרטים על החתונה הגדולה: ״כסף הוא לא שיקול״
בנו של דיוויד בקהאם, ברוקלין, וארוסתו הטרייה, ניקולה פלץ, נמצאים בשיא התכנונים לקראת החתונה שלהם. כעת, מקורב לשניים חושף פרטים עסיסיים ומפתיעים על החתונה הכי נוצצת ויוקרתית שצפויה להתרחש השנה בביצה ההוליוודית

איסור על האורחים להעלות תמונות וסרטונים לרשת החברתית, אבטחה צמודה, והרבה כסף, זהו רק מידע חלקי החושף כעת מקורב לברוקלים בקהאם וניקולה פלץ, אחד הזוגות הלוהטים ביותר בביצה המקומית. לפי הדיווחים, השניים צפוים להתחתן בשביעי באפריל, וכעת, נחשפים כל הפרטים הכי עסיסיים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״הם רוצים שהכל יהיה מושלם, לא פחות מזה. הם שמים לב לפרטים הכי קטנים, וכמובן שכסף הוא לא שיקול עבורם״, סיפר מקורב לשניים. עוד אמר כי הטקס החגיגי צפוי להתקיים בפלורידה, באחוזת פאר ענקית של אב הכלה, איש העסקים נלסון פלץ.

עוד סיפר כי ניקולה צפויה ללבוש שתי שמלות כלה של מותג האופנה ״ולנטינו״. אותו מקורב סיפר כי פלץ טסה במיוחד לרומא יחד עם הסטייליסטית שלה עבור מדידות ובחרה בסופו של דבר, שתי שמלות מדהימות ומיוחדות. עוד סיפר כי אחיהם של בני הזוג יהיו השושבנים. 

לבסוף, סיפר כי רשימת המוזמנים, כפי שניתן היה לצפות, מורכבת מהשמות הגדולים ביותר בתעשייה ובביצה ההוליוודית, ביניהם דוגמנית העל ג׳יג׳י חדיד, חברתה של ויקטוריה, ניקול ריצ׳י, ועוד. מגזין ״ווג״ עתיד לתעד ולצלם את כל האירוע, ואף יקבל את הסיקור הבלעדי על האירוע. 



20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE