הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על אף הקורונה: 3 סדרות על מגפה שאתם חייבים לראות
על פניו, לאור מצב הקורונה בכל רחבי העולם, נראה שמה שהכי היינו זקוקים לו זה קצת אסקפיזם. אך דווקא סדרות על מגפה קטלנית הולכות וצוברות תאוצה, והופכות להיות פופולריות ומבוקשות במיוחד. הנה 3 כאלה שלגמרי שווה שתכירו

אלמנט המפגה היה מאז ומתמיד חומר נהדר לסרטים וסדרות. אך כעת, שהמציאות שלנו הפכה כזו, היה מצופה לחשוב שדווקא מה שנחפש לראות על המסך, בסוף היום, הוא מעט אסקפיזם מבורך. אך למעשה, סדרות העוסקות במגפה קטלנית המוחקת את האנושות, דווקא הולכות וצוברות תאוצה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניתן לראות כי בשנים האחרונות, יש לא מעט כאלה: ״האיש האחרון בעולם״, ״אוטופיה״, ״הנגיף״, ״מושבה״, ״השבטים״ ועוד ועוד. אך לאחרונה, יצאו שלוש סדרות נהדרות ומוצלחות במיוחד, שכדאי לכם להכיר, וכמובן, לצפות. 

אנה

מיני סדרה איטלקית הכוללת שישה פרקים המבוססת על רומן בעל אותו שם של הסופר ניקולו אמניטי, שבמקרה, גם אחראי על העיבוד. גיבורת הסדרה, אנה, היא נערה בת 13, אשר הוריה מתו ארבע שנים מוקדם יותר, והותירו אותה עם אחיה הקטן. העלילה מתרחשת על האי סיציליה, והיא מתארת מציאות המתרחשת כמה שנים לאחר שמגפה הרסנית הצליחה כמעט להשמיד את האנושות, ואת המבוגרים בפרט. כך למעשה, קבוצה של ילדים על האי נותרה להתמודד עם המצב, עם עצמם, ועם החיים. אך יום בהיר אחד, המגפה חוזרת, והפעם היא גם פוגעת בילדים. כך למעשה ״אנה״ הופכת להיות סיפור הישרדות בו רק החזק שורד.

תחנה 11

הסדרה מתקדמת באנושות המתפרקת לאחר מגפה קטלנית אשר התרחשה לפני עשרים שנים, ונעה בין הזמנים, בין עבר להווה. מדובר על מחזה יוצא דופן, מרהיב, צבעוני ואסתטי, ובמובן הזה, היא בהחלט בולטת בין שאר המתחרות שלה בז׳אנר. כמו כן, בשונה מסדרות אחרות, ״תחנה 11״ היא אמנם דיסטופית, אבל מלאה באהבה ותקווה. במרכז העלילה יש את קריסטין, שהייתה ילדה כאשר המגפה פרצה, וכעת עליה להתמודד עם המציאות המורכבת.  

סלובורן

סדרה דנית-גרמנית בבמיוי של כריסטיאן אלברט אשר מתרחשת בעיירה קטנה על אי מרוחק בשם סלובורן הנמצא בגרמניה, ועל גבול דנמרק. יום בהיר אחד, מגיעה לחוף ספינה טרופה, עליה שני נערים מתים. חבורה צעירה מגיעה לרחרח, ומיד נדבקת במחלה נדירה ומוזרה, עם סיכוי נמוך מאוד להחלים, וסיכוי גבוה מאוד להדביק. אותה מגפה הולכת ומתפשטת בעולם, ועל האי הקטן והמרוחק בפרט. ומכאן, כפי שניתן לצפות, הדברים הולכים ומסתבכים. 

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE