הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בראדלי קופר מדבר על סצנת העירום בסרטו החדש: ״זה דרש ממני להיות עירום גם נפשית״
קופר הוא אחד השחקנים הכי עסוקים בהוליווד, וכעת, לכבוד סרטו החדש, ״סמטת הסיוטים״ חושף השחקן כי סצנת העירום בסרט, דרשה ממנו להיות בעירום במשך שש שעות, תהליך מורכב וקשה, שדרש ממנו לא מעט כוחות נפשיים

בראדלי קופר הינו ללא ספק אחד השחקנים הכי לוהטים בסביבה, וכיאה לכך, הוא מככב בלא מעט סרטים. לאחרונה, גילם קופר את הגיבור בסרט המתח החדש ״סמטת הסיוטים״, לצידה של טוני קולט. הסרט כלל סצנה בה רואים את השחקן בעירום מלא ופרונטלי, וכעת, מסתבר, החוויה הייתה לא פשוטה עבורו.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קופר הגיע להתראיין בפודקאסט המפורסם ״דה ביזנס״, וחשף כי חווה לא מעט אתגרים סביב הסצנה המדוברת. ״אני זוכרת שחשבתי לעצמי שזה מאתגר וכבד. זה היה היום הראשון שלי על הסט. עוד חשף כי על מנת לבצע את הסצנה בצורה אותנטית ומושלמת, נאלץ להסתובב בעירום מלא מול כל חברי הצוות, במשך שש שעות.

״ידעתי שזו סצנה אינטימית וחשובה, ואני חייבת לעשות אותה הכי טוב שיש״, סיפר השחקן בן ה-47. כידוע, מדובר על הסצנה הראשונה בו השחקן נראה בעירום מלא ופרונטלי, כאשר הוא לצידה של השחקנית טוני קולט. ״היינו צריכים להיות עירומים רוחנית ונפשית בשביל לעשות את זה באופן הכי אמיתי״, סיכם. 

כזכור, בחודש נובמבר האחרון סיפר קופר כי התפקיד מאתגר אותו בעקבות לא מעט סיבות. ״מדובר בדמות שנמצאת במסע חיפוש עצמי לאורך כל הסרט, מתחילתו ועד סופו. דמות שלא יודעת מי היא. זה גרם לי לחשוב שאולי גם אני כזה כשחקן ואדם״, אמר. ״סמטת הסיוטים״ הינו סרט מתח פסיכולוגי בבימוי של גיירמו דל טורו. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE