הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קים קרדשיאן בתמונת ביקיני חדשה, והעוקבים עלו על פרט מפתיע במיוחד
על פניו, נראה כי מדובר על עוד תמונת ביקיני סטנדרטית בחשבון האינסטגרם הפעיל והפופולרי של כוכבת הריאליטי. אך מבין מיליוני העוקבים של קים, רבים הצליחו להבחין בפרט ספציפי, מעורר סקרנות, בתמונה המדוברת של הכוכבת

כבר כמעט שלושה חודשים שקים קרדשיאן ופיט דיווידסון הם זוג לכל דבר ועניין, כאשר הזוגיות בין השניים מצליחה לעורר לא מעט עניין, סקרנות, כותרות, וכמובן צוות של צלמי פפראצי שעוקב אחריהם לכל מקום. כן, גם לחופשה הרומנטית הראשונה שלהם יחד, לאיי הבהאמה. כזכור, תמונות פפראצי הגיעו די מהר לכל רחבי הרשת, כאשר השניים בחרו לא לפרסם באופן אישי אף תמונה ברשת החברתית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וכעת, לאחר שהשניים חזרו לביתם, קימי פרסמה תמונה בה היא מופיע בבקיני, על חוף הים, במקום הנראה ממש כמו איי הבהאמה. חדי העין הצליחו להבין בפרט אחד, ספציפי במיוחד, המרמז על הנוכחות של פיט בעת לקיחת התמונה. או ליתר דיוק, הוא זה שצילם את התמונה.

הגולשים משוכנעים כי הצל של הצלם, המופיע בתמונה, הינו הצל של הקומיקאי המפורסם. ובכן, סבירות גבוהה, כידוע. כזכור, קניה ווסט, האקס של קימי ואב ילדיה, לא ממש מרוצה מכל הזוגיות החדשה של כוכבת הריאלטי, כאשר מקורב למוזיקאי סיפר כי קניה לא מבין למה שקים תקח את פיט למקום בו היו בחופשה הראשונה שלהם יחד. 

״קים לקחה את קניה לשם עבור יום ההולדת שלו, היא ממש שכרה את כל האי עבורו, וכעת הוא מרגיש שזה ממש חוסר כבוד כלפיו. הוא מנסה להמשיך בחייו, אבל זה מאוד קשה לו״, סיפר מקורב. 

98% לא
2% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE