הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חוגגת את החיים: גרושתו של אילון מאסק בתמונה שלא משאירה הרבה מקום לדמיון
נראה כי גריימס, גרושתו של אחד האנשים העשירים בעולם, לגמרי ממשיכה הלאה בחייה, ולאחר שפרסמה שיר נאצה על מאסק, לאחרונה פרסמה תמונה לוהטת במיוחד בעמוד האינסטגרם האישי שלה, בה היא מופיע במינימום בגדים, ומצליחה להסעיר את הרשת

אילון מאסק וגרושתו, הזמרת גריימס, היו אחד הזוגות המעניינים ביותר בביצה ההוליוודית. אך כזכור, בספטמבר האחרון, השניים החליטו לפרק את החבילה והודיעו על פרידה באופן רשמי. השניים היו יחד שלוש שנים, והביאו לעולם ילד משותף. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחרונה, נראה כי גריימס עובדת בלהראות לכל העולם שהיא לגמרי המשיכה הלאה והיא חוגגת את החיים. לאחר שפרסמה הזמרת תמונה שלה עם בטן הריונית והצליחה לשגע את הרשת, כעת פרסמה תמונה אינטימית במיוחד שלה, בה היא מופיעה ללא חלק תחתון, או אולי נכון יותר לומר, ללא מכנסיים, כשהיא מופיעה רק בזוג תחתונים קטנות. מה שהצליח לעורר את הסקרנות של מיליוני העוקבים של המוזיקאית ולגרור תגובות חלוקות. 

כמובן שהתמונה של גריימס זכתה למאות אלפי לייקים תוך מספר שעות בלבד. כזכור, בספטמבר האחרון, זמן קצר לאחר שהודיעו על פרידה, הצהירה הזמרת כי היא מעוניינת להקים מושבה באירופה המכילה קומונה לסבית, הצהרה שהצליחה לעורר לא מעט גלים ברחבי הרשת. 

68% לא
32% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE