הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שעבדו יחד על הסט, קייט בלאנשט חושפת פרט מפתיע על בראדלי קופר
השחקנית האהובה, אשר שיחקה לאחרונה לצידו של קופר, חשפה לאחרונה כי העבודה לצידו הייתה מעניינת ומוצלחת, ואף הוסיפה וגילתה כי לאורך כל הצילומים הייתה מהופנטת מהריסים שלו. ״יש לו את הריסים הכי יפים שראיתי בחיי״, סיפרה

הסרט החדש, ״סמטת הסיוטים״, בו מופיע צמד השחקנים בראדלי קופר, וקייט בלאנשט, מצליח לעורר לא מעט גלים וסקרנות. כעת, לכבוד צאת הסרט, חשפה בלאנשט פרט מפתיע במיוחד על קופר, אשר בסרט היא גילמה את הפסיכיאטרית שלו, ד״ר לילי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״יש לו את הריסים הכי ארוכים ויפים שראיתי בחיי. זה כל מה שיכולתי לראות כשעבדנו יחד״ מספרת השחקנית בת ה-52. עוד הוסיפה ואמרה, כי הוא שחקן נהדר, אך הריסים שלו הן הדבר האמיתי. עוד התלוצצה ואמרה כי הריסים שלו הם מה שמשכו אותה בסופו של יום לעשות את התפקיד הזה.

עלילת הסרט מתרחשת בשנות ה-40 של המאה הקודמת, ועוקבת אחר חייו של סטנטון, בגילומו של קופר, אשר שואף להפוך להיות מנטליסט. ״אני מגלמת פסיכיאטרית המבקשת ללמוד את נפש האדם, ואת נפשו של גיבור הסרט בפרט״, סיפרה בלאנשט.

״למעשה מדובר על נוכל שמגלה כיצד לקרוא מחשבות, וכך הוא מצליח להרוויח כסף מהר והרבה״, הוסיפה השחקנית. למעשה, מדובר על סרט המבוסס על רומן בעל אותו שם, כאשר מדובר על העיבוד הקולנועי השני. הראשון התרחש אי שם בשנת 1947 בכיכובם של קולין גריי, הלן ווקר, ועוד. 

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE