הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סובלים מאקנה? הנה 5 שיטות אפקטיביות לטיפול
פצעי בגרות, או בשם המקצועי ״אקנה״ היא תופעה שכיחה במיוחד המופיע בקרב נשים וגברים כאחד. אגב, לא רק בגיל ההתבגרות, אלא גם בגילאים מבוגרים יותר. ריכזנו עבורכם את כל המידע כיצד ניתן למנוע את התופעה, ואם היא כבר הגיעה, כיצד ניתן לטפל

תופעת האקנה הפכה שכיחה במיוחד בשנים האחרונות בעקבות זיהום אוויר, תזונה לא נכונה, לא בריאה ולקויה, שילוב של כמות גבוהה של פחמימות, קפאין, שומנים וסוכר. במילים אחרות, התזונה המערבית. כמו כן, אקנה יכולה להופיע לעיתים בעקבות מצב נפשי, שינוי הורמונלי, ועוד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפצעים מופיעים בעקבות הפרשה של שומן מבלוטות החלב הקיימות בעור, כאשר הפרשת שומנים יתרה מהבלוטות משתלבת עם תאי עור מתים ומביאה לסתימה. כך למעשה מצטברים חיידקי האקנה, ויוצרים את החצ'קונים.

כיום, ניתן לראות כי השוק עמוס במגוון רחב של תכשירים שונים לטיפול באקנה, אך חשוב לבחור נכון, להכיר את האפשרויות הקיימות, ולהבין האם יש צורך בהתערבות רפואית או לא. הנה 5 שיטות שנמצאו אפקטיביות לטיפול מהיר באקנה:

1. אנטיביוטיקה: אם אתם מעדיפים לא לקחת גלולות או רואקוטן, ניתן להיעזר בטיפול אנטיביוטי. כמובן שחשוב להתייעץ עם רופא לפני, על מנת לבחור מינון מתאים, לבצע בדיקות דם, ועוד. 

2. חומצה טיפולית: חומצה ייחודית ואפקטיבית אשר מופקת מצמח הערבה. ניתן למצוא אותה בתכשירים רבים. היתרון המהותי שלה היא בכך שהיא מאיצה את התחדשות העור. בנוסף, היא גורמת להאטה משמעותית בייצור החלב בבלוטות השומן, כך שחיידק האקנה דועך לאט לאט. שימוש יומי בחומצה זו תעזור לכם להיפטר מהאקנה ולזכות בעור פנים זוהר וחלק.

3. ניקוי פנים יסודי: חשוב מאוד לשטוף את הפנים ביסודיות בבוקר ובלילה, לפני השינה. בעיקר כאשר האקנה מתפרצת, או נמצאת בשלבי התפרצות. כך תוכלו לנקות שאריות שומן ולכלוך אשר יכולות לגרום לחיידק האקנה להמשיך ולהתפשט. 

4. שינוי התזונה: בזמן שהאקנה פורצת ומפריעה, חשוב במיוחד להימנע מאוכל מעובד, ובעיקר מכמות גבוהה של חלב ושומן. ניתן לפנות לתזונאית שיכולה לעזור בבניית תפריט מותאם אישית. 

5. מים, מים, ושוב מים: שתייה מרובה של מים תנקה את מערכות הדם וכתוצאה מכך את עור הפנים. כמו כן, המים עוזרים לגוף לנקות את עצמו מרעלים וחומרים לא רצוים, ולשמור על הלחות הטבעית של העור. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE