הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בוקר אלים בתפוח הגדול: שוטר נורה במהלך פשיטה על בית בסטטן איילנד
שוטרים פתחו באש לעבר החמוש ופגעו בו, והוא נעצר ביחד עם שלושה בני אדם נוספים שנמצאו בבית, שלפי החשד שימש כמעבדת סמים. במשטרה שיבחו את השוטר שנורה ואמרו: "הוא השתמש במגן שלו והצליח למנוע פגיעה נוספת בו או בשאר צוות הבלשים"

בלש במשטרת ניו יורק נורה הבוקר (חמישי) במהלך פשיטה על דירה בסטטן איילנד ששימשה כמעבדה לייצור והפצת סמים, כך נמסר מוקדם יותר היום מה-NYPD.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, הבוקר בסטטן איילנד

 

לפי הודעת המשטרה, תקרית הירי אירעה בסביבות השעה 6:00 בבוקר בשכונת ניו ספרינגוויל בלב הרובע. בלשי ה-NYPD פשטו על הבית ברחוב רוקני, ואש נפתחה לעברם כאשר עלו לקומה השנייה של המבנה.

 

 

שוטר אחד נורה ופונה למרכז הרפואי באוניברסיטת סטטן איילנד, שם הוכנס לניתוח. שמו טרם נחשף, אך במשטרה סיפרו שמדובר בשוטר בעל ותק של עשר שנים, ולא נשקפת סכנה לחייו.

החמוש שפתח באש לעבר השוטרים, נלסון פיזארו בן ה-39, נורה ברגלו ופונה אף הוא לבית החולים. במשטרה ציינו כי לפיזארו יש עבר פלילי עשיר שכולל 9 מעצרים בשלוש מדינות שונות, אך הוא לא היה מטרת הפשיטה.

 

 

שלושה בני אדם נוספים שהיו בבית נעצרו, ביניהם אנתוני מרשל בן ה-40 (שנגדו הוצא צו מעצר שהוביל לפשיטה) ושתי נשים.

 

כוחות משטרה רבים הוזעקו לסטטן איילנד בעקבות הירי

 

"השוטר שלנו נורה ברגלו הימנית, אך הוא השתמש במגן שלו והצליח למנוע פגיעה נוספת בו או בשאר צוות הבלשים", הסביר ג'יימס אסיג, בכיר במשטרת ניו יורק.

כזכור, בשבועות האחרונים ניו יורק מתמודדת עם עלייה בפשיעה האלימה - ובפרט בתקריות הירי שבהן מעורבים שוטרים. למעשה, שלושה שוטרים נורו בעיר במהלך שלושת השבועות האחרונים.

אם לא די בכך, חשוב לזכור שהפשיעה בעיר גם ככה נמצאת ברמה היסטורית. בשנה שעברה נרצחו קרוב ל-500 בני אדם בחמשת רובעי העיר, הכמות הגדולה ביותר שנרשמה מאז 2011.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE